SIKKERHEDS-STILELSE THAI-KONE

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 87 i alt)
  • bjarne hymøllerForfatter
    Indlæg
  • #91245
    bjarne hymøllerForfatter

    ankommet til BANGKOK som 42 Aarig,UGIFT uden børn,men mødte en thaipige
    der fødte min 1.søn,og hendes 2.(faderløs)OG GIFT,(trækkes i pension for det?!)
    FAMILIESAMMENFØRT.skulle jeg “lige" have sparrekassen til at LAVE SIKKERHEDSSTILELSE
    så hun og dreng på 8 og vor baby og hende selv ku få god FREMTID i DK, m e n
    spar-kassen Hals
    DE TAGER STORT GEBYR, gir MEGET MEGET LILLE rente U D E N AT FORTÆLLE DET, ADSPURGT.
    men værst: de har TVANGSTRUKKET “provision"(2.5% af de 60011 kr) fra min lønkt.!?
    og agter at fortsætte med det i 7 Aar, hvilket er mere end 10.000 kr GEBYR,
    for det der i praksis er et lån til DEM,da kommunen ALENE kan gøre krav,hvilket er
    USANDSYNLIGT da forudsætningen hovedsaglig er, hun skal tilbagebetale EVT. for meget kt.hjælp,men hun modtager ikke nogen!
    dvs. kt. hvor pension og børnepenge går til(lav rente)
    er endda GARANT med Garantkt. OG børneopsparing der.

    #157568
    testForfatter

    hvad er dit spørgsmål?

    #157570
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157582
    AnonymForfatter

    Hvis du har de 60.000 kr. – der kræves bankgaranti for – så kunne du måske lave en deponeringkonto i Sparekassen som sikkerhed for Udlændingestyrelsen.
    Du får ikke meget i rente på en deponeringskonto – men du sparer gebyret til Sparekassen, og disse gebyrer er jo ikke fradragberettiget på selvangivelsen.
    Det var blot en tanke.

    #157590
    MichaelForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157594
    bjarne hymøllerForfatter

    MIT SPØRGSMÅL OM den urimelige “provision" til SPAR HALS i forb.med
    sikkerhedsstilelse AF 60.011 JEG H A R rejst,som de har, til Thai kones
    EVT modtaget sociale ydelsers MODREGNING VED KOMMUNEN(HUN FÅR I N T E T) er naturligvis
    HVORDAN STOPPER JEG DET? KLAGER!
    Det er mere end 10.000 i de 7 AAR
    OVENI DE PENGE D E HAR AT DISPONERE OVER,KUN KOMMUNEN KAN HÆVE,hvilket er usandsynligt.
    DE TOG 1000 kr i gebyr det tog 2 uger at lave det(RIGTIGT) og rente er 1/8%

    #157596
    MichaelForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157598
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157600
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet, da det er et svar på et slettet indlæg.

    #157602
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet, da det relaterer til et slettet indlæg.

    #157604
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157606
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157608
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157610
    AnonymForfatter

    Til Michael og GP:

    Altså Bjarne stiller et spørgsmål om et gebyr – og I sviner ham til med lede kommentarer.
    Jeg synes, at MYBANKER skal gribe ind – det her er simpelhen ødelæggende for alle.

    #157614
    MichaelForfatter

    Fair nok Svend. Tonen blev lige skrap nok nu og det skal jeg beklage.

    Fakta: 9500 til en hel familie holder ingen steder. Desuden har jeg voldsomt svært ved at forstå hvad Bjarne egentlig skriver. Den skriftlige formåen er ganske enkelt på så lavt et niveau, at andre umuligt kan hitte rede i hvad manden egentlig prøver at sige. Og så hjælper det altså ikke at hvert 3. ord står med stort.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 87 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.