Hvorfor lukker Danske Bank så mange afdelinger ned ?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • dinkyForfatter
    Indlæg
  • #91177
    dinkyForfatter

    Hvorfor lukker de så mange afdelinger ?
    det er lidt tankevækende at der snart kun er nogle få afd. tilbage i Odense…

    #156510
    AnonymForfatter

    Fordi danskerne i stadig større omfang anvender netbanken. Det gælder ikke bare for danske bank, men for alle banker.

    I de 2 år jeg har været kunde i Danske Bank, har jeg kun være i filialet en 4-5 gange.

    #156516
    AnonymForfatter

    Danske Bank har alt for mange filialer i de store byer. Flere af de gamle BG Bank filialer ligger side om side med Danske Bank filialer. Så der kan spares mange penge på at nedbringe atallet.

    #156754
    AnonymForfatter

    Nu er jeg af princip kun kunde i netbanker (og ja det er i flertal), hvad skal jeg med “rådgivere", der kun vil sælge mig et eller andet, jeg ikke har brug for?

    Vær glad for at sparer en masse penge, fordi du kan gå på netbank, når det passer dig -du er alligevel overvåget.

    Lav et budget i Excell og kontinuerligt opdatere vis PBS, så har du styr på tingene og skal ikke betale for unødig “rådgivning".

    Jeg ville ønske flere af de mennesker, der spørger her i debatten, vil gøre det, så har man styr på sin økonomi.

    Og NEJ jeg er ikke særlig velhavende, men det hjælper at have styr på sit forbrug – hele tiden.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.