Amagerbanken beskyldes for dokumentfalsk

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 51 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91160
    AnonymForfatter

    Amagerbanken beskyldes for dokumentfalsk…

    http://borsen.dk/finans/nyhed/184756/

    …og meget tyder på der er hold i beskyldningerne!

    Rotterne forlader nu for alvor den synkende skude. Kursen er nu helt nede i kurs 25 !

    #156322
    HalliHalloForfatter

    Mon ikke det er en kunde der er blevet gal på banken og prøver med næb og kløer at få ret.

    Personlig tror jeg ikke at en af bankens medarbejder har skrevet under på hans vegne, men det må en retssag jo vise.

    Når AmBk og EikBank må lukke om kort tid, fordi de ikke kan få statsgaranti, hvilke banker vil du så falde over GP? For der vil ingen tvivl om at begge bukker under om meget kort iflg. dine udsagn. Iflg. dig er det kun Danske Bank, der forstår sig på bankvirksomhed…..

    #156328
    AnonymForfatter

    Hvorfor synes GP egentlig at det kun er Ambk’s problemer, der er relevante for dette foum? Hvordan med Saxo Bak – er deres svindelsag ligegyldig?

    Kom nu ud af busken, GP… de fleste herinde er efterhånden klar over, at du har et horn et siden på Ambk. Hvad med at tage dit vendetta i medierne i stedet?

    #156340
    AnonymForfatter

    Hvis du ønsker Saxo Bank frem i medierne eller på forummet så kan du jo selv skrive Vuldarian.

    At GP skriver om Amagerbanken er jo hans valg og så vidt jeg ved er der ingen krav om
    emnet på dette debatforum.

    Skulle der være nogen der ikke synes om at læse hvad GP skriver … så hold jer dog væk.

    #156352
    PrasmusForfatter

    Hvis det er Amagerbanken som GP af en eller anden grund følger tæt og derfor ved mere om end de fleste, føler han måske trang til at dele sin viden med andre via disse små “analyser".

    Så længe han holder sig til fakta og endda linker til kilderne gør han jo på ingen måde noget galt og det er vel også derfor at mybanker ikke mener der skal gribes ind.

    At mange måske så finder det ret ensformigt og nok bare hopper dem over er en anden sag, omvendt er der måske nogle stykker der ikke følger så meget med i nyhederne som har glæde af GP’s henvisninger.

    Det jeg finder mest irreterende ved GP’s nyheder og analyser omkring Amagerbanken er et folk, specielt en, absolut skal brokke sig over dem på ynkeligsete og mest pinlige vis. Efter hånden har jeg dog lært at hoppe de indlæg over.

    #156354
    AnonymForfatter

    Det jeg finder mest irreterende ved GP’s nyheder og analyser omkring Amagerbanken er et folk, specielt en, absolut skal brokke sig over dem på ynkeligsete og mest pinlige vis. Efter hånden har jeg dog lært at hoppe de indlæg over.
    Der er så tydeligvis et stykke vej endnu, lille ven. 😉

    #156356
    testForfatter

    lidt gang i gaden er da altid sjovt 🙂

    #156378
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor følger generalen ikke op på sine tråde? Er der noget der ved om han er draget i krig eller hvad?

    #156380
    RedaktionenForfatter

    Kære Halli Hallo

    Du overskrider vores debatretningslinier. Dit indlæg har intet at gøre med at ville debattere et emne seriøst, men det har blot til hensigt at yppe kiv. Og hvad rager det dig, om hvorvidt en debattør vil skrive et indlæg eller ej. Jeg lader dit indlæg stå, så folk kan se, at vi ikke vil acceptere, når indlæg synker så “langt ned", at jeg nærmest ikke har ord for det. Så hvis du har til hensigt at fortsætte i samme dur med prsonlige angreb, så vil jeg bede dig undlade at debattere i vores debatforum.

    Dit personlige forhold til Generalen er jeg klar over er noget anstrengt, hvilket dine debatindlæg klart giver udtryk for. At I er uenige om et emne er helt OK, og her har vi en lang line, for her er det emnet, “der er bolden". Men når det bliver til personlige angreb, så bliver det manden, der er “bolden", og det vil vi ikke acceptere. Så hold dig til emnet og undlad person-angreb. Jeg håber, at du kan forstå, da vores debatforum ikke er det sted, hvor der skal foretages personlige angreb. Har man lyst til at debattere på denne måde – så er der andre steder på nettet, hvor man kan opfyldt dette ønske.

    Det bemærkes, at jeg/vi ikke besvarer henvendelser til mig/os i debatforummet.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #156390
    HalliHalloForfatter

    Er taget til efterretning Elisabeth.

    #156392
    HalliHalloForfatter

    Der er nyt om Ambk. En kunde er ved at gå konkurs, se vedhæftede:

    http://borsen.dk/finans/nyhed/185038/

    Jeg ved ikke om det er bedst at oprette en helt ny tråd vedr. dette, jeg er nu lidt bange for at gøre noget forkert.

    Ellers må Mybanker flyttet indlægger i en ny tråd, hvis det er mere overskueligt.

    #156398
    AnonymForfatter

    Artiklen, som Halli Hallo her venligt servicerer os med er interessant af flere grunde.

    1. For det første bekræftes vores formodning om at det fortsat er betydelige bonitetsproblemer med Amagerbankens udlånsbog. (Man skal naturlgivis passe på med ikke at overgeneralisere ud fra et enkeltstående engagement).

    2. Dernæst så bekræftes forskellene i bankernes nedskrivningspraksis.
    – Danske Bank har nedskrevet 100% af sit tilgodehavende
    – Sparekassen Sjælland har nedskrevet væsentlige dele
    – Amagerbanken mener stadig de til grund for långivningen liggende sikkerheder er
    intakte, hvilket undskyld mig, forkommer temmeligt naivt.

    3. Det næste spørgsmål der rejser sig er følgende: “Vi ved ved der er tale om et stort engagement i Amagerbanken, men hvor meget taler vi egentlig om Amagerbanken mangler at nedskrive?".

    4. Kan vi vente udsendelse af endnu et af Finanstilsynet påtvunget korrigeret regnskab?

    #156530
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Skribenten er meddelt at flere indlæg at tilsvarende slags vil medføre, at skribenten ikke længere er velkommen i debatforummet.

    #156554
    AnonymForfatter

    Der er efterhånden så mange sager om at Amagerbanken direkte lyver, snyder eller bøjer tallene.

    Vi kan overhovedet ikke have tillid til de tal Amagerbanken kommer med. Jeg errindrer venligt det faktum, at Amagerbanken 5 kvartaler i træk måtte krybe til korset og påtvunget af finanstilsynet komme med korrigerede regnskaber.

    #156556
    HalliHalloForfatter

    Vi er rigtig mange glade og tilfredse kunder i Amagerbanken,og så er banken på næsten alle områder billigere end Danmarks største bank.

    Det er imidlertid bemærkesesværdigt, at MYBANKER tillader at en person udgiver sig for at skrive for Amagerbanken A/S ved navn Otto Rasmussen………….

    Jeg skrev for nogen tid siden et lille uskyldigt indlæg om Danske Bank og efter 10 minutter var indlægget fjernet af Elisabeth.

    Så et eller siger mig faktisk at Mybanker har samme holdning som GP om Amagerbanken…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 51 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.