Den Danske Bank igen igen….

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91145
    AnonymForfatter

    Så er den gal igen.

    Dette er i forbindelse med et salg af fast ejendom. Skødet er tinglyst (uden anm.) og købers rådgiver har bedt banken om at frigive købesummen til mig for 4 dage siden……OG DER ER INTET SKET FRA BANKENS SIDE.
    Banken er blevet rykket af rådgivere og stadig intet. Jeg har prøvet at ringe over tre dage, uden at få lov til at tale med en rådgiver og de ringer bare ikke tilbage.
    Jeg kan simpelthen ikke få et svar på hvorfor de beholder mine penge, som skulle have været frigivet for længst.
    Det er da dybt uacceptabelt. Det kan som tidligere nævnt godt være, at der er folk som er tilfredse med banken og det er fint. Men jeg havde et meget stort behov for få min frustration over denne behandling ud.
    Det giver desværre ingen løsning, da jeg jo stadig intet har hørt. Nu bliver det så weekend…ja så måske jeg er heldig i næste uge…hvem ved.
    Tænkt hvis det var mig som holdt på deres penge og bare ikke gav noget svar…hvad ville der mon så ske…Det er åbenbart ok for banken at røvrende folk på det groveste.

    #156166
    AnonymForfatter

    Det er længe siden man har hørt noget godt om Danske Bank – eller er det bare mig, der kun får øje på de negative omtaler.
    Danske Bank bruger store beløb på reklamer og undersøgelser af kunders opfattelse af banken – og det er uforståeligt for mig, at man ikke snart begynder at indse – at mange kunder går udenom Danske Bank på grund af negative omtaler.

    #156170
    AnonymForfatter

    Ja jeg søger også info om nye banker, hvor folk har gode oplevelser. Jeg turde bare ikke skifte bank midt i salget, da det ville skabe endnu større forvirring 🙂

    #156174
    AnonymForfatter

    Jamen dog .. jeg ringer lige derned og beder dem rubbe sig …

    Øhh .. hvad pokker skal vi gøre ved det…

    Det vil være det samme som at sige at jeg hader Netto .. Alle på Mybanker
    i gør forhåbentlig det samme.

    Og før du begynder med at alle andre skriver skidte ting om andre banker ..
    så husk.. at du forhåbentlig er et voksent menneske…

    /FuTu

    #156176
    AnonymForfatter

    Det er bestemt ikke acceptabelt, at banken ikke ringer tilbage. Jeg synes du skal klage til filialchefen samt meddele ham, at du agter at klage over filialets håndtering af din sag til Danske Banks kundetilfredshedschef. Dette kan du eksempelvis gøre online via emial.

    Ligeledes er jeg enig i din betragtning med at I er så langt fremme i købsprocessen, at det kan være meget vanskeligt at skifte bank lige nu.

    #156184
    AnonymForfatter

    Jamen dog .. jeg ringer lige derned og beder dem rubbe sig …

    Øhh .. hvad pokker skal vi gøre ved det…

    Det vil være det samme som at sige at jeg hader Netto .. Alle på Mybanker
    i gør forhåbentlig det samme.

    Og før du begynder med at alle andre skriver skidte ting om andre banker ..
    så husk.. at du forhåbentlig er et voksent menneske…

    /FuTu

    Til Acheronian:

    Det var da et “fantastisk" indlæg og det skyder helt ved siden af. Jeg ønsker ikke at andre skriver dårlige ting om andre banker, men efterspørger netop positive henvisninger.
    Men der har jeg jo nok ikke været klar nok i min kommunikation.

    At betvivle og stille spørgsmål til om jeg er et voksent menneske synes jeg meget upassende.

    Jeg mener ikke at alle skal hade Den Danske Bank…..det skal folk selv vurdere. Dette er en subjektiv betragtning.

    Så din holdning til mit indlæg er mere eller mindre, at det er mig som kunde, der håndterer sagen forkert, for banken kan da kun være mere “voksen".

    Tak for dit indlæg.

    #156188
    AnonymForfatter

    Hvad med at slå koldt vand i blodet og rent faktisk tage en dialog i en høflig tone om hvad problemet er?

    Tit og ofte strander boligsager på juridiske problemstillinger, hvor pengene ikke kan frigøres, fordi der foreligger en eller anden uafklaret problemstilling, som skal undersøges nærmere.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.