En kedelig situation.

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Indlæg
  • #156130
    testForfatter

    Din afdragshistorik burde være af interesse for en ny bank

    #156134
    AnonymForfatter

    Hej Test

    Jeg håber virkelig at du har ret, det vil være en lettelse. Hvilken løbetid vil en bank evt give et sådan lån over ? Jeg vil jo helst betale det rimelig hurtigt af, men jeg har fået fortalt at det ikke altid hænger sådan sammen.

    Mvh

    Nordboen

    #156142
    testForfatter

    Uha hvad de evt. Vil tilbyde dig vil jeg ikke spå om
    Du er desværre ikke en ønske kunde men mener bare at afdragshistorik burde ha betydning. Du må bare klø på

    #156144
    AnonymForfatter

    Hej Test

    Nej jeg er jo nok ikke lige deres mønsterkunde, men jeg har da det meste af baglandet dækket ind, og bankerne lever vel stadig af at låne penge ud : ) Selvfølgelig vil de helst have at man har 2mill stående for hver 1mill man skal låne : ) Men jeg klør på og håber det bedste.

    Mvh

    Nordboen

    #156152
    AnonymForfatter

    Umiddelbart er der nogen tal som jeg ikke forstår ? Der skrives en effektiv rente omkring 40%, dette giver 120.000 i rente hvert år på 300.000, men du skriver at du sagtens kan afdrage 7-10.000 hvert måned, hvilket vil sige, at du IKKE afdrager, men kun lige kan følge med på renterne ! Er dette korrekt, så er din gæld jo steget hvert år, har du kigget på din gæld, 2008, 2009 og nu i 2010, at du ikke bare skylder mere og mere ?

    Mvh

    Sjællænderen

    #156154
    AnonymForfatter

    Hej Sjællenderen.

    Jeg afdrager skam, de 7.000- 10.000dkr var et eksembel.

    Mvh

    Nordboen

    #156156
    thsvForfatter

    Gæld 300.000 kr
    mdl. rente på 3%
    mdl. ydelse på 10.000 kr
    Det giver en løbetid på lånet på 78 måneder eller 6½ år, der afdrages da 1.000 kr den 1. måned.
    Kan du hæve ydelsen til 11.875 kr om måneden vil løbetiden blot være 4 år.

    Kan du istedet få en rentesats på 1% om måneden kan ydelsen falde til 7.900 kr og gælden være afdraget på de samme 4 år.

    #156168
    AnonymForfatter

    Hej tshv

    Ja, jeg er klar over det, jeg prøver at find en bank som vil gå ind, men det er ikke let

    Mvh

    Nordboen

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.