Konto

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91114
    AnonymForfatter

    Hej,

    kan man oprett et lønkonto hvis man er reg i RKI???

    Er der indlands lovgivning til???

    MVH

    #155708
    AnonymForfatter

    1) Ja, men glem alt om at låne penge.
    2) Ikke forstået?

    #155710
    AnonymForfatter

    Tak for hurtig svar men problem er jeg vil ikke lån penge jeg skal bare få et konto men jeg blevet 2 gange afvist (2 forskelig banker) fordi jeg er reg. i RKI.
    Nordea vil ikke flytte mit kones konto til et anden sted fordi jeg er reg i RKI hvordan kan det være det vil se at hun skal kør 50 km til sin bank.

    #155744
    testForfatter

    man har krav på at han en nemkonto altså vel og mærket en konto uden dankort eller andre hævekort. Du har vist allerede en i en bank som du bare ikke er glad for så de andre banker kan afvise dit.

    De kan sådan set kun nægte din kone at flytte bank hvis hun ente er blandet ind i dine lån eller selv har lån i banken. Rente praktisk skal banken ikke flyttehende til en anden bank men i skal finde en anden bank der vil ta hende og de flytter så hendes konti ved henvendelse til den bank hun er i idag.

    #155776
    AnonymForfatter

    Hun er ikke blandet i med lån og har selv ingen lån og jeg har ingen konto jeg har lige tjekket nemkonto der står ikke nogen men det kan også god pass fordi jeg har været et halv år i tyskland og alt opsagt hvor jeg er flyttet.

    Men jeg skylder 150000kr og jeg kan ikke forstår hvorfor det er så svært men jeg vil gern betale tilbage problem er uden konto er det næsten ikke mugligt fordi løn skals udbetals på indlands mål.

    #155812
    AnonymForfatter

    Niclas..Min bror er også i RKI og havde heller ingen bank..

    Han fik også afslag fra forskellige banker hvorefter han henviste til loven omkring lønkonto. Alle afslag blev sjovt nok ændret til de godt kunne give lønkonto.

    Du skal bare være opmærksom på at du nok bliver nægtet hævekort, netbank osv og det har de ret til

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.