NEM ID

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #166600
    AnonymForfatter

    Test:
    Du er da lidt af en konspirationsteoretiker, når du tror at konspirationsteoretikere har overtage NemID debatten.

    Jeg er ikke personligt kommet med nogen teori. Jeg er kommet med en påstand om at Danmark er blevet mere topstyret og jeg har underbygget min påstand med fakta.

    Du derimod benytter dig af gammel kendt retorik, i form af at kalde folk navne, uden at underbygge dette navnekalderi.

    Tag at se på fakta, istedet for at søbe rundt i den der retoriske limbo.

    #166614
    AnonymForfatter

    Hvad pokker har NEM ID at gøre med at Danmark er blevet topstyret???

    Og det har da slet ikke noget med EU at gøre… hold jer nu til fakta!

    Grunden til at vi fik NEM ID skyldes et stort behov for øget netsikkerhed!

    #166626
    testForfatter

    gummisko, det er jo netop det. Der kan rejses berettiget kritik af udsendelsen af nemide kode brev og adgangskoder. Man kan også ha en mening om at det er for dyrt for dem der vil tilbyde nemide til deres kunder, men det jo slet ikke det den her tråd drejser sig om. Den drejer sig om den verdens om-spændende konspiration og nemide er bare enu et bevis på samme. Nemide er lavet for at disse onder personer, grupper, virksomeheder eller hvem der nu skulle forestille sig at stå bag kan overtage verdens herredømmet.

    #166642
    AnonymForfatter

    Du ser spøgelser. Der er ikke tale om nogen verdensomspændende konspiration. Det handler om at Danmark er ved at miste sit demokrati.

    #166654
    testForfatter

    nej frederik vanderbild gruppe er helt sikker med i det her. Et nemide ligende system afskaffede også demokratiet i sverige for år tilbage. viste du i øvrigt at de også opsamler oplysninger hver gang du bruger det kredit kort? Har du undersøgt linksene til 911?

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.