Eik-bank

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 44 i alt)
  • Indlæg
  • #155540
    AnonymForfatter

    Nu må galskaben stoppe. HALLI HALLO!!!! (Eller hvad du hedder)

    Dine små uheldige oplevelser i Danske Bank er jo intet i forhold til den uetisk behandling mange oprindelige skandiabank kunder har oplevet.

    Det er jo flere tusinde kroner oprindelige skandiabank kunder har mistet når de får 4-doblet deres tillæg på boligprioriteten.

    Det er jo ikke omkosningsfrit bare a skifte bank – som du altid siger – når man har sit boliglån tilknyttet banken.

    Mange af os gamle kunder optog lånet under sloganet “kend din rente i 30 år"

    Selvfølgelig kan du sige man skulle have læst det med småt ! Det gør jeg også næste gang.

    Endvidere anerkender jeg at banken er fremragende, hvis man kun har en lønkonto, MEN det ændrer ikke ved det faktum at Eikbank har taget røven på alle de gamle skandiabank kunder.

    Afslutningsvist bør du måske overveje om Eikbank ikke har MEGET store økonomiske problemer, når man behandler et så solidt (=næsten ingen tabsrisiko) kundesegment så elendigt.

    #155556
    HalliHalloForfatter

    NY KONKLUSION:

    Danske Bank er verdens bedste bank: EikBank og Amagerbanken er de 2 allerværste lortebanker, der findes i DK (for at blive GPs latrinære sprogbrug). Ord jeg normalt ikke bruger.

    Da du, GP, ikke kan dokumentere at EikBank har tabt en eneste sag, må jeg gå ud fra at din påstand ikke er korrekt.

    Forbrugerrådet henviser blot til at man skal læse det, der står med småt, når man underskriver en låneaftale.

    #155558
    testForfatter

    Kære halihalo er du så venlige at stoppe dine løgn. Jeg kender ikke gp Og og er ikke hans ven. At det i det hele taget skal bringes ind i debaten igenog igen viser noget mangel på niveau

    #155562
    HalliHalloForfatter

    Undskyld, undskyld Test, jeg mente meningsfælle, da I altid har samme mening om alt.

    #155566
    testForfatter

    Igen bare noget vrøvl fra dig halihalo

    #155572
    AnonymForfatter

    Her er nogle amneldelser fra ganske almindelige Eik Bank kunder på en unavngiven hjemmeside:

    Kunde 1:
    Vi bliver snydt så vandet driver!

    alle os tusinder der har et Tillægslån med fra Skandiabanken.

    I Eik Bank koster en boligkredit (BoligPrioritet) 3,40% , men vi betaler 4,40% (prøv at tjekke jeres kontoudtog, for Eik Bank fortæller ikke noget om det).
    Det er rigtig mange penge fra rigtig mange kunder!

    Kunde 2:
    løber fra løfter
    på trods at et skriftligt svar om at rente på mit bolig kredit max rente lån kun ændres med nationalbankens ændring af rente løber de direkte fra løfter.

    så en skod bank du ikke kan stole på. De lyver kort sagt.

    Kunde 3:
    Dårlig virksomhed !
    Overtræder gang på gang renteloven

    Eik Bank har squ et problem med kommunikationen. Der lover gennem markedsføringen kunderne en ting, og gør det stik modsatte!

    #155588
    HalliHalloForfatter

    GP skrev:
    Nogle af sagerne har Eik Bank tab, andre har de vundet. Dem de har vundt har de vundet på juridiske spindsfindigheder. Etisk, burde alle sagerne have været tab!

    GP;
    Jeg beder herved på ny om at få oplyst bare en af de sager eller gerne alle, som EiK-Bank skulle have tabt ved nævn og domstole. Når der slynges sådan noget ud i forum, så må man vel kunne forvente at man kan underbygge sit udsagn ved at henvise til domsafgørelser etc.

    #155592
    testForfatter

    Lad mig lige se om jeg kan forstå logikken i dette. Hvis Og ikke gider at skaffe dig linje til de sager som du let selv kan finde så har eik bank overskud og har ikke vildledt?

    #155594
    HalliHalloForfatter

    Test skrev ordret:
    Lad mig lige se om jeg kan forstå logikken i dette. Hvis Og ikke gider at skaffe dig linje til de sager som du let selv kan finde så har eik bank overskud og har ikke vildledt?

    Jeg ved slet hvad du mener…..

    Jeg har faktisk gjort meget for at finde frem til de afgørelser EikBank skulle have tabt, derfor spørger jeg selvfølgelig. Jeg har endda været inde på Højesterets hjemmeside, men der var heller intet.

    GP skriver at jeg ikke dokumenterer mine indlæg, men at han altid gør det.

    Jeg venter i spænding på dokumentationen, måske en anden end GP kan hjælpe????

    #155602
    testForfatter

    Du ku jo f.eks. se hvad dem der føre tilsyn med bankerne har udtalt og hvad ankenævnet har udtalt. I mellem tiden venter jeg jo så spændt på dokumentation på alle dine påstande

    #155696
    HalliHalloForfatter

    GP skrev således:

    Nogle af sagerne har Eik Bank tab, andre har de vundet. Dem de har vundt har de vundet på juridiske spindsfindigheder. Etisk, burde alle sagerne have været tab

    Hvis ikke GP eller andre giver eksempler på tabte sager, så må man nødvendigvis gå ud fra at det oplyste er usandt. Og måske kun er skrevet for at svine banken til.

    #155700
    thsvForfatter

    Og med gårsdagens rentenedsættelse burde renten have været på 1,15% ved de tinglyste 0,65% i tillæg, men er istedet 3,1% (måske)…

    #155748
    testForfatter

    vel EIK bank har tabte sagen om den type boligprioriet skandiabank lavede før den type jeg havde. Ikke ved højeste ret men i ankenævnet.
    Er det så halihalo der er et fjols eller GP? For det er vel det det drejer sig om ikke ?

    #155752
    HalliHalloForfatter

    Er du den samme som GP, det er ikke dig jeg spørger, så heraf ses tydeligt at du er hans meningsfælle, men lad det nu ligge.

    Og hvad er det jeg skal uddybe eller begrunde, jeg ikke rigtig forstå…………………….

    #155754
    testForfatter

    hvordan gør det mig til GPs menings fælde at jeg har læst det indlæg der har været her i forummet fra en af de heldig der har scandiabanks tidligere boligprioritet med tinglyst fast tillæg?

    du ved vist tydeligt slet ikke hvad en meningsfælde er. I øvrigt drejer det her sig ikke om mening eller politiks holdninger men om fakta. EIK bank har tabt den sag de har haft i ankenævnet om den boligprioritet scandiabank solgt før den blev aflyst af den type jeg havde.

    Men Halihalo et af dine problemer er at du ikke kan skelne mellem meninger, følelser og fakta.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 44 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.