STØRST UTILFREDSHED i DANSKE BANK

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • HalliHalloForfatter
    Indlæg
  • #91070
    HalliHalloForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen. Der lægges op til mundhuggeri og skænderi, og derfor er indlægget slettet. Debatforummet er ikke til, at 2 personer skal skændes – og det er meddelt skribenten.

    #155248
    mrgryForfatter

    Nu så jeg ikke denne besked, før den blev slettet af redaktionen. Men det kan undres meget, at GP får så meget snor af mybanker om en bestemt lille bank. Når andre så begynder at kritisere en større bank, ser det ud til, redaktionen tager større hensyn til visse personer som GP end andre.

    Jeg kunne godt tænke mig at vide (fra redaktionen/mybanker), om GP har fået nogle advarsler om sine tråde – lidt underligt, at GP’s tråde ikke er slettet?!

    #155290
    HalliHalloForfatter

    Ja, det undrer mig lige så meget, men mon ikke man kan gætte sig til svaret.

    Jeg har kun gjort som generalen foretrækker, nemlig at oprette flere tråde om samme emne, da han så nemmere kan overskue det eller at det var mere overskueligt, jeg tror det var sådan han formulerede det.

    Det var i øvrigt et ganske uskyldigt oplæg til diskussion om imageproblemer i bankerne, jfr. en artikel i Berlingske Tidende.

    Lad nu det ligge, jeg bliver ikke ligeså tosse og arrig som GP, hvis ikke jeg får ret o.l.

    #155302
    RedaktionenForfatter

    Hej

    Som beskrevet i vores debatregler, så er debatforummet ikke Mybanker.dks’ brevkasse. Har du spørgsmål til os, så du sende en e-mail (du kan natuligvis også ringe). Så rent undtagelsesvist får du svar i denne debattråd. Jeg besvarer således ikke flere henvendelser til os i denne debattråd.

    Vi forsøger efter bedste evne at se efter, hvad der skrives i debatforummet, men når der ligesom direkte lægges op til skænderi og mundhuggeri mellem 2 personer, så tjener debatten intet formål – og indlæggene ødelægger den gode tone. Hvordan vi skriver til skribenter, der ikke overholder vores debatregler, er helt og aldeles andre skribenter uvedkommende. At vi så af og til skriver, når vi sletter et indlæg, hvorfor vi har gjort det, skal ikke tages som udtryk for, at det er noget, som vi gør konsekvent.

    Jeg synes også, at tonen til tider kan være noget barsk, og der er måske indlæg imellem, som burde have været slettet. Men det er hele tiden en afvejning, og vi vil nødigt være smagsdommere. Men når et indlæg kun har til hensigt at starte et skænderi om, hvem der har mest ret, nærmest som når 2 personer er dybt uenige og råber af hinanden, så er min/vores accept af et debatindlæg kort.

    Og f.s.v.a. de forskellige kommentarer til Amagerbanken – og jeg har overhovedet ingen holdning til folks opfattelse af banken – så kan jeg se, at der faktisk er nogen, der skriver, at de ikke ønsker mere debat om denne bank, og mon så ikke, at debatten stille og roligt ophører herfor. Et debat “dør" jo om et emne, hvis ingen kommenterer på debatindlægget. jeg synes da, at det er i orden at kommentere på nøgletal, solvens mv. for en hvilken som helst bank, og det enten om den er stor eller lille. Det er jo bare gerne fakta.

    Og endeligt hvis en skribent bare begynder at oprette flere tråde om samme emne skrevet på en måde, så det kun har til hensigt at få andre til at se “rødt", så er skribenten ikke velkommen (længere) i debatforummet.

    Vi har i øvrigt ikke ressourcer til at gennemgå alle debatindlæg 24 i døgnet – for det vil jo kræve mindst 5 fuldtidsmedarbejdere, da indlæg skrives hele tiden, også om natten. Så vi ser indlæggene igennem et par gange om ugen. Og i øvrigt, hvis man er utilfreds med et indlæg, så kan man bare trykke på “anmeld" et indlæg, og så kigger vi nærmere på det hurtigst muligt. Naturligvis med respekt for, at den medarbejder hos os, hvor anmeldelserne havner, ikke lige er optaget af noget, f.eks. møde.

    Til sidst vil jeg bare gerne opfordre til, at der tales pænt – og ordentligt i debatforummet. Netop da debatforummet jo gerne skulle være et sted, hvor alle kan komme til orde. For konsekvensen i sidste ende er jo bare, at vi nedlægger debatforummet, da det er alt for ressourcekrævende at holde det igang. Men det vil være rigtigt trist for alle dem, som faktisk får hjælp til hint og andet af alle dem, som godt kan finde ud af at skrive ordentligt.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    ea@mybanker.dk

    #155372
    AnonymForfatter

    Nej, typisk én fuldtidsmedarbejder, og på seriøse fora er denne gerne kommunikations- eller journalistuddannet. Det må Mybanker jo så overveje om de vil ofre – eller som nu bare lader en medarbejder med andre opgaver moderere “lidt på sidelinien". I sidste ende er det et spørgsmål om den kvalitet Mybanker gerne vil have på deres portal, og hvor vigtig kvalitet er for Mybanker. 😉

    Mht. til hvornår en debat “dør", behøver jeg vist blot at henvise til Neptun og René Cohrt og deres useriøse indlæg, der først alt for sent blev imødegået af Mybankers moderation. 😉

    Og nej, jeg forventer intet svar af fru Arendt. 😉

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.