Jeg savner altså Neptun…

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • ahkForfatter
    Indlæg
  • #91051
    ahkForfatter

    – særligt nu, hvor orkaner raser. Er det nogen der ved hvorhenne han nu blogger/skriver? Han var jo ikke lige vellidt af alle, og endte sågar med at blive banned af Mybanker, men for mit eget vedkommende var han nu et inspirerende bekendtskab.
    Mvh
    AHK

    #154920
    AnonymForfatter

    Jamen der er skam ikke noget galt med hverken den finansielle sektor eller økonomien som sådan. Det var altsammen bare noget der foregik oppe i hovedet på Neptun.
    Det der med at Grækenland og Portugal og Irland og USA og England og Danmark Og Island alle er begravet i gæld, det passer heller ikke, det er bare noget de finder på.

    Men iøvrigt skriver Neptunen på mange blogs, det er nemt at kende hans indlæg, for indholdet passer meget godt med det du ser, når du kigger ud af vinduet, selvom det du ser ud af vinduet, sikkert heller ikke passer, men også bare er en konspiration 😉

    #154924
    AnonymForfatter

    Jeg savner bestemt ikke de paranoide fjols!

    Han er vel i noget behandling for tiden!

    #154930
    testForfatter

    ja enig med GP selv om jeg da ville sige det lidt venligere. Sygdomme i sindet er helt bestemt lige så virkelige som et brækket ben. At verden en gang går under gør jo ikke alle dem dem der render og siger at den gøre det i morgen til sandheds orakler.

    Det neptun turnere med er slet og ret ikke andet ind konspiration teorier. Der ligger ingen konspirationer bag den dårlige ledelse af Grækenland som har bragt dem i den situation de er i nu. Bemærk venligst at mange af vores EU kollegaer havde enda store problemer mens vi andre havde en optur. Nu de nedturen kommer er den meget dårligere rustete til at klare den. Det vi vist længe også før nedturen starter.

    At nedturen nu er kommet, som den altid gør efter en optur, bliver så i Neptuns sind til enu et bevis på den verdens om-spændendenede konspiration

    #154954
    NultopskatForfatter

    Tjae…Neptun brugte jo sjældent venlige ord om os, der tillod sig at være uenige med ham….

    Ja, langt de fleste industrilande har en stor gæld…det kommer der ikke en konspiration ud af…

    Nogle vurderer også at Japan kan gå fallit ca. næste år.. og ikke folk af Neptuns kaliber, men seriøse økonomer…

    #154958
    AnonymForfatter

    Neptunen. Sammen med en masse andre iøvrigt, opfandt sådan set ikke noget nyt økonomisk verdensbillede, men sagde bare på et tidligt tidspunkt, alt det ingen andre havde lyst til at høre. Nemlig at politikerne og bankerne har kørt hele lortet i sænk, fordi evnerne ikke rakte til mere.

    #154962
    NultopskatForfatter

    Nej det var ikke hvad Neptun sagde…

    Neptun sagde det var bevidst som led i en konspiration, jeg er derimod meget enig med dig..det handler mere om manglende evner end bevidst handling..;o)

    Årsagen var og er stadig tilstede, total ignorering af risiko…se blot hvordan mange danske investorer rendte ud og købte græske obligationer…total blottet for risikoen at de måske kun indfries til kurs 60-80 som led i en gældssanering…

    #154984
    AnonymForfatter

    Nej. Neptun sagde, at det var et led i en konspiration, der ydermere skulle indebære at Bush aflyste det amerikanske præsidentvalg, og alt muligt andet sludder. Tag du ham endelig som sandhedsvidne – det vidner snarere om din manglende indsigt end om noget andet.

    #154990
    testForfatter

    hvis der er en som render rundt og siger at nu her lige om lidt går kloden under og der så rent faktisk sker en ulykke på E45. Er han så en stakkel eller en sandsiger? Dem der mener det sidste er de ikke selv det første?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.