udlæg i indskud

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Pernille (17)Forfatter
    Indlæg
  • #91050
    Pernille (17)Forfatter

    hejsa da min kæreste og jeg lige er flyttet og har fået opgørelse fra vores tidligere bolig, bor i boligforening, kan vi se der er taget penge fra det resterende indskud til udlæg til kreditorer vil lige høre om det er lovligt ? indskudet er betalt kontant og ikke et lån hos kommunen. Det er desværre min kæreste som står på lejekontraktet og har forsøgt at få mit navn derpå isteden for men det vil boligforeningen ikke være med til da man kun kan stå med et navn på medlemsnr, så hvis jeg skal have mit navn stående, skal der søges efter en bolig i mit navn og det forsøgte vi også da vi skulle flytte fra den tidligere bolig men så kom vi så langt ned i venteliste til en ny bolig at det kunne vi ikke vente på pga skimmelssvamp osv. Det er min kæreste som skylder penge væk men mig der betalte indskudet kontant, jeg er ikke i RKI, skylder for et indskudslån i en tidligere kommune som jeg betaler af på hver måned og det samme med et forbrugslån i banken, det er det jeg skylder væk 15000 kr men min kæreste skylder ca 300.000 kr væk både til kreditorer og det offentlige, så der er gjort lønindholdes i hans førtidspension og skånejob.
    Nogle her derved hvordan og hvorledes, det samme med de feriepenge min kæreste har fået har de også taget.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.