Hvad betyder bagudlønnet i praksis!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91028
    AnonymForfatter

    Jeg ville høre om der er nogen der kan forklarer præcist hvad det har af betydning at være bagudlønnet offentligt ansat og stoppe efter mange år også blive privat ansat månedslønnet.
    eksempel løn for april 2010 udbetales 29-4-2010 optjenings periode april,men hvad med tillæg og grundløn.da man er bagudlønnet kan man vil ikke får ikke optjente løntimer udbetalt på forskud??? mvh den forvirrede.

    #154548
    testForfatter

    øh den forstod jeg ikke. når man er forud lønnet modtager man lønne på forskud og evt. overtimer f.eks. bag ud. tillæg og så videre modtager man forud da de er tllæg til grundlønne.

    er man bagudlønnet modtger man det hel efter at man har optjent det også timer tilæg og så vdere.

    så bag ud lønnet betyder helt præcist at man modtager lønnen efter at man har gjort arbejdet

    #154562
    thsvForfatter

    Der udarbejdes en ekstra lønseddel for evt. overskydende timer, der ikke når med på den sidste lønseddel.

    #154574
    testForfatter

    Ok måske forstår jeg spørgsmålet bedre nu. Termen forud og bagud ref. Til hoved parten af din løn. Selv om du er bagudlønnet vil du modtage en lille del af din løn forud.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.