Leder efter en bank

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87151
    AnonymForfatter

    Hej alle

    Håber i kan hjælpe mig. Jeg er træt af min nuværende bank og ønsker at skifte til en ren internetbank.

    Jeg er studerende og ønsker bare en konto hvor min S.U. kan gå ind. Ønsker ingen budgetkontoer eller opsparingskontoer eller andet gøgl.

    Tilknyttet til kontoen ønsker jeg et Visa Electron (kan ikke overtrækkes). Jeg er ikke kreditværdig til et VISA eller VISA/Dankort.

    Nogen der kender en bank der opfylder mine krav? Altså en internetbank som udsteder Visa Electron.

    #106180
    AnonymForfatter

    Det var da nemt at finde svaret på: http://www.visa.dk/electron_liste.html viser alle der udsteder kortet. Af dem er der kun nykredit der er en ren internetbank. Det ku du næsten selv have gjort. Jeg kender flere banker der er billigere end dem, så det behøvede vel ikke at være en ren internetbank?

    #106182
    AnonymForfatter

    Nu er det eneste kriterium for at vælge en bank jo ikke om den er billig. For mig er det lige så vigtigt at jeg ikke betaler for flere nasserøve (læs: bankansatte) end højst nødvendigt. Derfor skal det være en internetbank.

    #106184
    MichaelForfatter

    Og på hvilken måde “nasser" en bankansat så på?

    Iøvrigt hænger tingene vel sammen: Få ansatte=færre omkostninger=lavere priser.

    #106186
    AnonymForfatter

    De bankansatte lever af at flå os for gebyrer og de lever af at vi skal betale penge for at bruge de penge vi tjener. Helt uhyrligt. Derfor er de nasserøve som jeg personligt så fyret hele bundtet.

    #106188
    AnonymForfatter

    Skandiabanken kan da også tilbyde Visa-electron for 150 kr. pr. år.
    De penge kunne du selvfølgelig spare ved at vælge et almindeligt Dankort i stedet, men det kan i hvert fald lade sig gøre.
    Du kan også sagtens få din SU til at gå ind på en konto hos dem.

    Jeg har selv en del af mine bankforretninger i Skandiabanken og de er billige (næsten ingen gebyrer), giver en god rente og er 100% internetbank, så jeg ville da mene det var et bud du kunne overveje i stedet for din nuværende bank.

    #106190
    AnonymForfatter

    Hvorfor er Skandiabanken ikke med på Visa’s liste over dem der udbyder ‘Visa-electron’ – se mit tidligere indlæg?

    Jeg kan godt følge dig i din principielle/politiske holdning om bankansatte. Men hvis banken nu har en million ansatte der alle giver en god service og samtidig magter at have gode vilkår (renter og gebyrer), er det så så slemt med de der ansatte? Nå – det hænger jo nok (som tidligere skrevet) sammen.

    PS: Øverst på mybanker.dk’s top-10 over lønkonti findes forstædernes bank med specialtilbud til studerende. Var det ikke (trods alt) noget?

    #106194
    AnonymForfatter

    Meget intelligent udsagn!!! Så er alle vel nasserøve.

    Kassedamen lever af at butikkernes uhyrlige avancer og de arbejdsløse som siger at det ikke kan betale sig at arbejde (de er jo de ægte nasserøve), lever af de andre nasserøve osv.

    #106196
    MichaelForfatter

    Ja, det indlæg siger nok mere om din mangel på intelligens end det siger noget om bankansatte. Jeg synes at du skal hæve dine penge, lukke kontoen og placere pengene i madrassen – så slipper du for at betale noget som helst til “nasserøvene".

    #106330
    AnonymForfatter

    Fordi SKB ikke udsteder Visa Elektron til kunder over 18. Troede at Hr. Krebs var fuldstændig inde i SKB produkter jvf. tidligere indlæg.

    #106334
    AnonymForfatter

    Hvis jørgen Clevin havde læst det indlæg jeg svarede på kunne han have sparet sit nedladende tonefald. Det var svar på en påstand om at Skandiabanken udstedte Visa Electron.

    Nej, jeg kender ikke alle Skandiabankens produkter. Jeg kan bare ikke finde Visa Electron på deres hjemmeside, men jeg kan finde siden http://www.visa.dk/electron_liste.html
    Det er blot den viden jeg formidler videre til dem der måtte have brug for den.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.