Leder efter en bank

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87151
    AnonymForfatter

    Hej alle

    Håber i kan hjælpe mig. Jeg er træt af min nuværende bank og ønsker at skifte til en ren internetbank.

    Jeg er studerende og ønsker bare en konto hvor min S.U. kan gå ind. Ønsker ingen budgetkontoer eller opsparingskontoer eller andet gøgl.

    Tilknyttet til kontoen ønsker jeg et Visa Electron (kan ikke overtrækkes). Jeg er ikke kreditværdig til et VISA eller VISA/Dankort.

    Nogen der kender en bank der opfylder mine krav? Altså en internetbank som udsteder Visa Electron.

    #106180
    AnonymForfatter

    Det var da nemt at finde svaret på: http://www.visa.dk/electron_liste.html viser alle der udsteder kortet. Af dem er der kun nykredit der er en ren internetbank. Det ku du næsten selv have gjort. Jeg kender flere banker der er billigere end dem, så det behøvede vel ikke at være en ren internetbank?

    #106182
    AnonymForfatter

    Nu er det eneste kriterium for at vælge en bank jo ikke om den er billig. For mig er det lige så vigtigt at jeg ikke betaler for flere nasserøve (læs: bankansatte) end højst nødvendigt. Derfor skal det være en internetbank.

    #106184
    MichaelForfatter

    Og på hvilken måde “nasser" en bankansat så på?

    Iøvrigt hænger tingene vel sammen: Få ansatte=færre omkostninger=lavere priser.

    #106186
    AnonymForfatter

    De bankansatte lever af at flå os for gebyrer og de lever af at vi skal betale penge for at bruge de penge vi tjener. Helt uhyrligt. Derfor er de nasserøve som jeg personligt så fyret hele bundtet.

    #106188
    AnonymForfatter

    Skandiabanken kan da også tilbyde Visa-electron for 150 kr. pr. år.
    De penge kunne du selvfølgelig spare ved at vælge et almindeligt Dankort i stedet, men det kan i hvert fald lade sig gøre.
    Du kan også sagtens få din SU til at gå ind på en konto hos dem.