Danske Bank og boligpriserne

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #154408
    AnonymForfatter

    I øvrigt har jeg svært ved at se dette underbygge din påstand: »Det kommer an på, hvilke medier, du ser på. Vi har haft flere historier, der advarede om, at de stigende boligpriser ikke kunne blive ved.«

    Prøv at læse artiklen igen, og sørg så for at forstå den denne gang. 😉

    #154410
    testForfatter

    vuldrian det må du da selv om men så kan jeg jo bare konstatere at det er noget vrøvl du skriver. der var ikke mange advarsler om en boligboble før det var forsent og luften var gået af balonen. :-)Det er normalt den der fremsætte en påstand der skal dokumentere den.

    #154438
    AnonymForfatter

    Hvilket jeg har gjort, og du søger kun at modbevise den ved at være dumstædig. 😉

    #154440
    AnonymForfatter
    #154442
    AnonymForfatter

    Præcis, og jeg savner dokumentation for din boble-påstand. Hvor er den? Må jeg se? Du vrøvler, og dit vrøvl er oven i købet tendentiøst.

    #154500
    testForfatter

    måske vuldrian sku du start med at prøve at forstå hvad en boble er. et af de klasiske eksempler er prisen på tulipan løg. læs den historie en gang. jeg søger bare dokumentation på din påstand om alle de advarsler der var om at der var en bolig bobel.

    hvis der var en udbredt opfattelse af at priserne snart vil falde hvor sku der så være nogen der byder op?

    dommedagsprofeter har der været og er der til alletider. når noget er gået galt kan man altid finde nogen der vil tage æren for at de har advaret men fakta er at der var breed enighed om at det ville gå godt

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.