lån penge for alle også Rki

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90997
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Der forsøges at blive solgt en liste til folk i RKI, så de kan søge lån. Mybanker.dk vil ikke medvirke til den type service, som vi i øvrigt tror alene har til formål at “snyde" folk. Endvidere er det ikke lovligt i forhold til vores debatretningslinier.

    #154160
    testForfatter

    Ku du ikke bare ligge listen ud?

    #154170
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Slettet e-mail – da kkr ikke skal sende salgsmateriale til den pågældende bruger.

    #154172
    AnonymForfatter

    Alle der låner ud til RKI registrerede tager for det første alt for høje renter, og dernæst så kræver de, at man kan stille sikkerhed for lånet, fx i form af friværdi i huset.

    Mange RKI-registrerede har netop det problem, at man ikke har noget at stille som sikkerhed, og så er kassen bare lukket.

    #154176
    testForfatter

    tillad mig at opfordre til forsigtighed i forbindelse med “lån til folk i RKI" og til at offentligøre sin email adresse på nettet.

    men jeg vil godt ha listen også skriv til mybankererenstorjoke@minheltegen.dk

    #154184
    AnonymForfatter

    Selvfølgelig kan vedkommende ikke ligge listen ud. Vedkommende har jo KØBT den! Den slags udleverer man vel ikke bare gratis *g*. Hvis man er rigtig heldig koster det både at få listen og at ansøge om et lån, som ved alle de falske RKI-lån hjemmesider, der tidligere er blevet gennemgået på dette forum.

    #155050
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Der søges om lån hos andre brugere – hvilket ikke er i orden iflg Mybanker.dk’s retningslinier. Dette er meddelt brugeren.

    #155052
    AnonymForfatter

    Hej tj.

    Jeg flyttede også for nylig og brugte en flyttemand til arbejdet.
    Det kostede 3.000 kr. og derudover købte jeg flyttekasser for 150,- kr og persienner for 500,- kr.
    Jeg ved det er dyrt at flytte, men man kan nu gøre det billigt ved at flytte selv og så købe det man mangler hen ad vejen.

    Hvis du mangler møbler, kan du finde dem billigt i genbrugsbutikker og i den blå avis. Det er ihvertfald dumt at låne 10.000,- til det og jeg synes så også det er mange penge at bruge på flytning.

    Er du sikker på det ikke kan gøres billigere?

    #155054
    HalliHalloForfatter

    Til TJ: Det er stadig strengt forbudt at ansøge om lån herinde.

    Henvend dig dog hos din sagsbehandler i kommunen og få/ansøg om et kommunegaranteret flyttelån.

    Dit indlæg virker endvidere meget lidt seriøst, hvorfor det undrer mig at sådanne indlæg ikke straks bliver slettet. Det burde da være i Mybankers interessere at få debatten op på et lidt højere niveau. Potentielle kunder må da korse sig indimellem, når de ser nogle af spørgsmålene og svarene.

    Nå, det var bare min uforbeholdne mening….

    #155058
    testForfatter

    Mette for nu at lufte en personlige erfaring med dem i min familie som har dårlig økonomi så er det netop at de træffer den en dårlige beslutning efter den anden. De forløber sig i stort og småt

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.