Hvad er der galt i Danske Bank?

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Indlæg
  • #154316
    AnonymForfatter

    Da jeg lærte min mand at kende, var han kunde i den danske bank. Dengang var de kendt for at være erhvervslivets forlængede arm. Dvs. at erhvervslivet fik de gode vilkår og de private kunder betalte gildet. jeg var i hvert fald chokeret over hvor mange og høje gebyrer han betalte. Jeg betalte intet. Men jeg har også altid været omhyggelig med at vælge en bank, hvor gebyrhelvede var en by i Rusland. Jeg vil i hvert fald aldrig have en bank, som tager sig så godt betalt for stort set intet, som de gjorde. De tjener sgu rigeligt på os i forvejen. Hvis du selv kan finde ud af at lægge til og trække fra og lave dig et fornuftigt budget, så vælg en bank uden gebyrer. Det kan betale sig.

    #154650
    AnonymForfatter

    For en del år siden ved låneomlægning indhentede jeg tilbud fra 3 kreditforeninger. Især det ene institut var det håbløst af overbevise om, at jeg ønskede omlægning, så jeg undgik opsigelsesrenter. Danske Bank/Realkredit Danmark var med på den med det samme og kom med det bedste tilbud på omkostninger i forb. med omlægning og på selve lånet. Senere omlægning/forhøjelse af lån foregik perfekt.
    Jeg bruger nu Danske Bank til det, de er bedst til – i forhold til mine ønsker: Netbank. Bl.a. rente på 3% på konto med 1 års løbetid (oprettet mens der var mulighed for det). I 2009 betalte jeg 0 kr. i gebyrer. I år har jeg betalt et horriblet gebyr på 25 kr. for at hæve fra en konto to gange indenfor samme måned. Jeg er møgirriteret – på mig selv. Jeg vidste det jo godt. Selvfølgelig kunne jeg godt have tænkt mig, at der kom en advarsel, men banken skal jo tjene nogle penge, selv på mig.
    Jeg vil ikke forlange at have samme kunderådgiver, når jeg kun med 5-10 års mellemrum henvender mig til banken. Jeg er 100% tilfreds.
    Jeg er ikke ansat i banken og kender end ikke ansatte, og – selvom jeg godt kunne tænke mig det – får ingen profit for dette indlæg – andet end som storaktionær med for 10.000 kr. aktier, der gerne skulle stige i værdi til det, jeg gav for dem på et “forkert" tidspunkt 🙂

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.