Erfaringer med Jyske Bank

Viser 10 indlæg - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Indlæg
  • #216046
    HammerenForfatter

    Ah Carsten
    Sagerne skal vist høres fra begge sider.
    Det ser ud til du har det svært med store firmaer.
    Skat er også efter dig.

    #216048
    AnonymForfatter

    Til den anonyme der skriver hammeren måske Casper ?
    hvis du mener du kender sagen så skriv at du er med fra jyske bank
    Skriv hvem du er frem for at gemme dig bag din skærm.
    Hvis du er jyske Banks tale rør så må du gerne svare for banken nu der er 2 sider.
    Jeg ønsker kun et godt forhold til banken, ønsker oprejsning for dårlig rådgivning og en undskyldning ville være velkommen,
    tror stadig det er bankens top der har bedt deres ansatte som er den styrende part, for der findes mange søde medarbejder både i jyske bank og sandsynlig også i andre banker tror næppe selv de er kommet frem til den rådgivning jeg fik
    Iøvrigt:
    Det er er ikke det står, har intet mod store banker tværtimod har også været glade for jyske bank altid og stolede 100 % på banken
    men når en bank rådgiver deres kunder skal de ikke lyve, således man også komme til at miste skatte fradrag.
    Jyske bank skal bare lære at sige at de gik for langt i deres jagt på indtjening
    Jyske bank har en af deres bestyrelses medlemmer til at forsvare dem så klart jyske bank skal nok blive hørt

    Vil gerne væde 10 kr på banken bestyrelse først vil prøve at sigte efter forældelse, det gør de altid i deres dårlige sager. Så vil du væde er der et link til min advokat på siden hvor bidrag kan indsættes for at hjælpe David mod goliat i den verserende retssag mod jyske bank
    Du er velkommen i Viborg hvis du er på den anden side af skranken

    herfra siger jeg god søndag og slutter tråden af med

    Håber andre der oplever dårlig rådgivning vil skrive om det, det er den enste måde bankerne kan lære at give god rådgivning hvis det halter nogle steder

    #216050
    AnonymForfatter

    Sådan bør det også være at banken selv løser problemet og her betalte de 10.000 kunder erstatning de kan stadig nå at betale de sidste 8500 mennesker erstatning

    Selfølgelig giver banken sikkert også god rådgivning det er vejen frem for god omtale
    Kan godt lide konceptet med at der er en kaffe automat i banken og god tid
    Banken fokuser for meget på at få støre overskud og nedsætter antallet af medarbejder, banken har penge til at give et højt service neveo
    Det som mangler flere afdelinger der får man den direkte kunde kontakt nede i banken
    Ikke en hæve automat ude på gaden ! Den skal være et tillæg når banken har lukket

    Os kunder kommer længer væk fra det personlige når vi bare sider bag pc’en og flytter penge rundt
    Den direkte kontakt mangler (i nok alle banker)
    Tillid får man ved den personlige kontakt og jo længere væk jo svære er det at få tillid
    Bare et forslag til forslags kassen
    God søndag

    #216052
    AnonymForfatter

    Du har vist ikke stor tillid til bankens kunder
    Nu er jyske Banks Dom stadfæstet
    Og banken tabte stort
    Men vandt det de gik efter at få så mange af sagerne forælder som muligt
    Selv om de tabte, kunne de beholde de mange hundrede millioner som banken fik ud at at gøre som de gjorde

    #216056
    HalliHalloForfatter

    Der er hverken hoved eller hale i det du skriver, Skårup.

    Du har vel så skiftet bank forlængst til en bank, som er rigtig god til at rådgive dit…..

    #216062
    AnonymForfatter

    Du har så ret
    Jeg er ikke verdens bedste i dansk
    Så det beklager jeg dybt
    Når jeg skriver og udtrykker mig så dårligt således du ikke kan forstå det så lad være at brokke dig og kritiser mig i min dårlige formåen, lad være at læse og find et indlæg du kan forstå
    Eller
    Hjælp i stedet med at det formuleredes på et dansk sprog som alle kan forstå
    jeg prøver at skrive det bedst jeg kan
    Jeg er 100 gange bedre til at forklare det personligt

    Jeg behøver ikke skifte bank da Jeg skal ikke modtage rådgivning.
    Så ja den ene bank kan på det punkt kan være lige så god som den anden det har du selfølgelig ret i. Så jyske bank er ok på netbank siden, den virker fantastisk og den er jeg glad for, der er den bedre at bruge end nogle andre banker

    Skriver bare har at jeg brug for rådgivning omkring en byggesag, så er jyske bank nok ikke den bedste at spørger til råds

    Har sådan set stoppet tråden så venligst lad venligst være at skriver mere i tråden.
    der må være andre der har noget at skrive

    Du er velkommen til at ringe hvis du ellers har ? Mvh Carsten

    #216066
    AnonymForfatter

    Hov halihalo
    eller hvad du kaldte dig

    Har lige set at de indlæg jeg har svaret på
    Kommer i bunden af hele tråden og ikke lige under indlægget som blev besvaret

    Så klart det som ikke har hovede og hale
    Kan godt se det nu, du har ret
    Eneste måde er at selv se til bage og gætte hvad der er jeg har besvaret

    Det ene svar var til en jyske bank mand der skriver noget med han var farvet i sit svar om hede sagen

    Så det er bestemt dumt at besvare et indlæg her som ikke er helt nyt

    #225108
    Carsten StorbjergForfatter

    Renten ved jyske bank swaps er nok 1/2 % mere end hvad banken oplyser

    Men en bank der bruger alle metoder i deres peng jagt, så husk lige hven du kan stole på når jyske bank gerne vil give dig nogle gode råd

    Her er anmeldelsen på havkatten
    https://facebook.com/carsten.storbjergskaarup/activity/10211608708992632

    #225110
    Carsten StorbjergForfatter
    #225112
    Carsten StorbjergForfatter

    Hvorfor vil jyske bank ikke sige undskyld når de bliver taget for at have taget af kassen ?

    Og lukker i som en østers ! 🙁 🙁 🙁 jysk røver
    Andre skriver også pænt som her
    https://cevea.dk/debat/33-okonomi/672-jyske-bank-da-min-familiebank-doede#accept-cookies

    Mine spørgsmål til jyske bank, så svar nu tak
    Det man ikke dør af gør en stærk.

    Jeg overlevede en hjerneblødning, og kom mig, derefter efterforskede jeg Jyske Banks forretnings metoder,

    Opdagede nok det, der aldrig skulle have set dagens lys.

    Jyske bank kalder det ikke for tyveri når de udbytter de kan snuppe kunders penge for noget der ikke findes,
    https://facebook.com/carsten.storbjergskaarup/activity/10211608708992632

    Men hvad kalder jyske bank det så, andre siger Tyveri og bedrageri, men jyske bank stikket bare hovedet i jorden.

    Ingen kommentar, og sigter efter forældelse.

    Mens jyske bank kan læse med på de links der er sendt på mail til havkatten til

    http://banknyt.dk/hjaelp-med-at-skrive-min-historie/

    Når man tænker på hvordan jyske bank selv jagter kunder de mener her fået lån de efterfølgende fortrød
    https://nordjyske.dk/mobil-artikel-galleri/millionkrav-mod-ledelsen-i-nordjysk-konkursbo/07e69338-d074-469d-8459-b164daceabfd/1513/0

    Jeg er jo nærmest blevet røvet af jyske bank ved højlys dag, og så griner de bare af en.

    Hej jyske bank, i
    Jyske bank løj i lån, i narrede mig til at tro alt var i skønneste orden, mens jyske banken forsatte med at tage mine penge.

    Politiet har vel givet jyske bank lov at tage / Stjæle deres kunders penge.

    uanset om der findes lån eller aftaler, politiet er ligeglade, det er ikke overtrædelse nok.

    Når en bank har stjålet fra en kunde, hvilket jeg mener, der er når man tager selv, og dækker over det.

    Nu er det så opdaget og jeg har lidt ubesvarede spørgsmål.

    Der har aldrig været noget lån på 4.328.000 kr. i Nykredit.

    Jyske bank har taget af betroede midler, for låneformidling sikkerheder mm, og løjet om det i 8 år. :-(.

    Jyske bank er heller ikke blevet anmodet 16/7 om at lave en ny rentesikring (swap.) til dette nykredit lånetilbud fra 20/5 2008 på 4.328.000 kr.

    Jyske bank har selv uden min tilladelse indsat en Swap aftale uden samtykke.

    Det ligner DOKUMENTFALSK
    når jyske bank indsætter et bilag, uden min anmodning eller godkendelse, som rentesikring til et lån jyske bank lyver hjemtaget, og har misbrugt lige siden

    KÆRE JYSKE BANK
    NÅR I NU VED JEG HAR OPDAGET BEDRAGET !

    Hvorfor bliver jyske Bank så ved med at lyve og fastholde løgne ?

    At stikke hoved i jorden er ikke et svar, det er også ringe at man ikke vil svare, og undskylder med at det kan man ikke svare på, med henvisning til jeres advokater.

    På 1 spørgsmål:
    Vi fik et svar og det svar var desvære forkert, måske forstod advokaten ikke rigtig spørgsmålet !

    Så vi gentager.

    Spørgsmål var
    Kopi af min underskrift på låne hjemtagelse, og hvor lånetilbudet fra 20/5 2008 på 4.328.000 kr. Er indsat.

    Først efter at tilbyde jyske bank CEO 250.000 kr for beviser, svare bestyrelsesmedlem og advokat for banken,

    Det sker den 31/5 2016, at det er udbetalt og hvornår samt hvilken konto.

    Problemet er bare, det var et forkert svar, men igen nok en bevidst vildledning fra bankens side.

    Jyske Bank er velkommen til offentligt at vise et dokument,
    med min underskrift på,
    hvor jeg beder Nykredit hjemtage lånetilbuddet, på 4.328.000 kr.

    Hvordan lånetilbudet ellers kan hjemtages omkring de 150 dage efter tilbudet er udløbet, det kan Jyske bank måske selv besvare.

    Det er Jyske bank alene som ønsker lånetilbuddet på 4.328.00 kr. hjemtaget.

    Nykredit har først efter de blev stævnet valgt at svare, at de intet kender til det påstået lån.

    Hvad har jyske bank ellers gang i, hvad skjuler banken ellers, hvorfor svare man ikke.

    Når jyske bank ikke vil svare på selv simple spørgsmål.

    Hvad skal man så gøre, 🙂
    Der er en masse spørgmål, de fleste skal bare bekræftes, for det er dokumenteret.

    jyske bank stop nu det svig, eller hvad det hedder, når man har løjet om falsk lån i 8 år

    Da både jyske Bank og Nykredit holder tæt, og ik vil hjælpe med en opklaring, går der noget tid før vi opdager at vi er udsat for bedrageri.

    Først 18/10 2016 bekræfter Nykredit endeligt at det falske lån, ikke findes hjemtaget, eller er udbetalt.

    Vil jyske bank først svaret i retten, og forklare hvordan et lån i Nykredit på 4.328.000 kr som jyske bank angiveligt, har hjemtaget over 150 dage efter tilbudet udløb, og hævet af betroet midler

    Når Nykredit ikke kender noget til det, og ligeledes skal bekræfte det ikke findes i retten, hvad svare jyske bank så ?

    I mellemtiden kunne Jyske bank, kigge lidt på bilag og tidslinje igen

    Og så svare på spørsmål nederst.

    Kære jyske Bank
    Her får i 1 stjerne og det er for at lyve, om det falsk lån, om at dette lån skulle være hjemtaget og derefter omlagt,
    ligeledes den falske Swap som Jyske Bank har lavet, uden hverken at mundtlig eller skriftligt accept.

    For at misbruge en fuldmagt ud over dens begrænsning, tinglyse et lån der ikke findes, da Jyske Bank, lod en gæld tinglyse på 4.328.000 kr.

    (kan vi blive enig at der ikke fandtes nogen gæld) den i hævede betroede midler for at stille sikkerhed for over for Nykredit.

    For at måske kunne snuppe af mine penge, under påskud at det var til et lån, og for sikkerhed til Nykredit for et lån der ikke fandtes.

    jyske bank nægter at medvirke til opklaring af muligt bedrageri.

    Dækker over sandheden, ved tilbageholdelse af bilag.

    Syntes det virker ret udspekuleret
    spektakulær og en meget god fortælling

    Jeg skriver i afmagt mod bankens tavshed, og ligegyldighed og for at få det ud.

    Måske konflikter kundens ønske og bankens ønsker indimellem ?

    Jyske Bank kan måske besvare og forklare hvordan tinglysningsretten,
    har sikret sig at der faktisk er tale om en gæld / et hjemtaget lån på kr. 4.328.000

    DET ER ET PROBLEM
    HVIS JYSKE BANK BARE SÅDAN PÅ MÅ OG FÅ TINGLYSE GÆLD SOM IKKE FINDES.

    og kan det ske ved en fejl er det et problem for alle i Danmark

    MEN SELVFØLGE HVIS JYSKE BANK KUN BEHØVER EN FULDMAGT,
    SOM DER ER BLEVET MISBRUGT UD OVER DENS BEGRÆNSNINGER,
    ER DET MÅSKE FORKLARINGEN. ?

    JYSKE BANK ER VELKOMMEN TIL AT FORKLARE SIG.

    Banken kunne start med lånetilbuddet, sikkerheden til Nykredit på lånetilbuddet, og hvordan man kan tilbageholde / skjule vigtige bilag overfor mine advokater om at den oprindelige Swap til tilbudet er holdt skjult, at Jyske Bank selv har lavet en ny swap tilbuddet og selv indsat swappen som den var blevet godkendt.

    EN RIGTIG BANKRØVER HISTORIE
    eller ikke hvorfor vil ingen svare på noget

    Her er lidt spørgsmål: se dem alle i kommentarer

    1. Hvordan kan jyske bank lave 2 byggekreditter, til 2 forskellige virksomheder, (2 cvr nummer).

    Både samtidige og overlappende
    altså på samme kontonummer. ?.

    Er det ikke det samme som at sætte den samme nummerplade på 2 forskellige biler Samtidigt 🙂 ?

    Hvordan ved man hvilket cvr. Som betaler når der er 2 virksomheder på ?


    2. Hvordan kan et swap bilag, blive væk. ?

    Altså den swap aftale, som kun er indgået, under forudsætning hvis man hjemtager det underlægende lånetilbud ?

    Det er her vist bare 2 bilag, som er blevet væk, for jyske bank. 🙂
    En aftale og at aftalen lukkes.

    Og måske er andre bilag også blevet væk, hvis de findes 🙂


    3. Selve forudsætning for swap aftalen.

    Var både forkert og mangelfuld, og havde kun et formål.

    At jyske bank, måske bevist har fortiet og tilbageholdt flere oplysninger, over for deres kunde, forud for en swap aftale, har du vores ord på.

    Jyske bank syntes tilsyndeladende ikke at huske, hvad banken oplyste i deres swap anbefalinger,
    og benægter derfor at have tilbage holdt oplysninger.

    Desvære har vi ikke optagelser af disse samtaler.

    Vi kommer ind på hvad jyske bank faktisk oplyste og svarede.

    Vi viste på daværende tidspunkt desvære ikke, at jyske bank efterfølgende ville benægte.

    Og at det derfor var nødvendigt at optage samtaler i jyske bank.

    Efterfølgende har vi dog fundet flere beviser, på at jyske bank har løjet for os i gennem de sidste 8 år.

    Vi kan og vil bevise, dokumentere løgne fra jyske bank.


    4. Hvordan kan et swap bilag, blive væk. ?

    Altså en swap aftale der bliver lukket. og derefter forsvinde, for jyske bank ?

    Det er vist her bare de 2 bilag
    der er blevet væk, for jyske bank. 🙂

    (Det ene bilag finder jyske bank dog igen 7 år efter) 🙂


    5. Hvorfor er de 2 bilag, ikke medtaget på årsopgørelsen, for det år hvor aftalen laves og lukkes.

    Der findes på årsopgørelsen kun den swap jyske bank egenhændigt har lavet.

    Det ene af de forsvundet bilag, er heldigvis efterfølgende dukket op igen, i en mail fremsendt fra et bestyrelsesmedlem.

    Men det er ikke på års opgørelsen ? 🙂


    6. Hvordan kan jyske bank, egenhændigt lave en ny swap aftale, uden at tale med deres kunde først ?. 🙂

    Og derefter indsætte deres nye swap bilag, i stedet for det swap bilag der i første omgang forsvandt :-). fra jyske bank.

    Heldigvis dukkede det forsvundet bilag op igen, i et fremsendt svar fra jyske bank sep. 2015

    Da en af jyske banks bestyrelsesmedlemmer og advokat, var så venlig og sender en kopi til retten i Viborg, i den anlagte sag mod jyske bank. 🙂

    Og at jyske bank derefter februar 2015 på spørgsmål, oplyser at de kun har ombytte de 2 bilag.

    Her er tale om et bilag / en swap aftale, som kunden ikke har anmodet jyske bank om at lave, eller indsætte til et lånetilbud.

    Findes der en mundtlig eller en skriftlig godkendelse af den aftale / bilag om det 🙂

    Vi efterlyser bevis.


    7. Hvordan kan jyske bank lade en ikke eksisterende gæld tinglyse.

    Altså lade et lånetilbud tinglyse som det var hvemtaget
    når lånet ikke er hjemtaget, eller overhoved findes hjemtaget og udbetalt 🙂

    En kopi af hjemtagetelses anmodning med min underskrift og kopi af udbetalingen, er blevet efterlyst.


    8. Hvilket bilag er brugt over for tinglysningsretten, for at kunne tinglyse lånet, der aldrig er blevet hjemtaget.


    9. Hvordan kan jyske bank hæve af betroede midler, til tinglysning af et lån i Nykredit, som ikke findes.

    først efter selv at blive stævnet indrømmer Nykredit, at de intet kender til lånet.?

    Lånet som jyske bank nægter at bevise hjemtaget og udbetalt.


    10. Hvordan kan jyske bank hæve af betroede midler, for låne sagsomkostninger til Nykredit

    Som Nykredit efter selv at være stævnet, indrømmer at de intet kender til.

    Lånet som jyske bank hæver lånesags omkostninger for at formidle.

    Og som jyske bank nægter at bevise findes, som hjemtaget og udbetalt.


    11. Hvordan kan jysk bank hæve af betroet midler, til gebyr for at lave sikkerhed over for Nykredit på et lån der ikke findes.?


    12. Hvordan kan jyske bank kræve en grund tvangssolgt, når banken ved de ikke selv har første ret til provenuet. min ejendomsret er blevet krænket.


    13. Hvordan kan jyske bank forsvare at banken kræver et påstået underliggende lån til en swap (der der ikke er godkendt) afdrage ekstraordinært, og samtidig selv hæve renter af provenuet frem til 2028. er det ikke bedrageri. ?


    14. Hvordan kan jyske bank nægte at have krævet et tvangssalg, når banken udmærket ved, at det alene var et krav fra jyske bank.


    15. Hvordan kan jyske bank forklarer at deres advokat og bestyrelse efter nok 20 breve, alle med samme meget klare og tydelige spørgsmål, vælger at svare direkte forkert på spørgsmål, om et lån var hjemtaget og blevet udbetalt mm.?
    altså forsøge at vildlede.


    16. Hvorfor lyver jyske bank, over for sin kunde, skriver direkte usandt i mail om at et lån findes, selv om banken ved det er usandt.


    17. Hvorfor lyver jyske bank, når de skriver i mail at jeg har lavet lånet om, igen når banken ved det aldrig har været hjemtaget, så kan det heller ikke omlægges. ?


    18. Hvorfor vil jyske bank ikke svare deres kunder, som stiller spørgsmål, om et lån kunden ved ikke har hjemtaget.

    Det er vel banken, jyske bank som skal bevise, at kunden har hjemtaget, et lån i Nykredit.

    Selv om Nykredit bekræfter at de intet kender til det påstået lån ?


    19. Hvorfor nægter jyske bank at modtage provenuet, efter jyske Banks tvangs salg af grunden


    20. Hvorfor nægter jyske bank at lave deponeringskonto.

    Kort sagt hvorfor nægter jyske bank, alt til at jyske bank skulle være involveret i kravet, om tvangssalget,

    når jyske bank ikke kan være i tvivl om hvad banken laver.
    3 år skulle der gå, før


    21. Hvorfor godkender jyske bank et byggebudget,
    som jyske bank ved ikke stemmer,

    Jyske bank’s mand siger flere gange,om jeg har husket alt, (der er glemt provisioner renter mm)
    Skulle banken ikke kunne se det ?

    Jyske Bank siger så sender i budgettet til godkendelse i Nykredit, og i dag ved jeg det er alene jyske bank det


    22. Hvorfor ville jyske Bank ikke hjælpe, at finde ud af hvem som indsatte kr. 1.000.000 kr ( 1 million.) på min konto, selv om jyske bank godt viste svaret.

    Det kunne være en fejl eller hvidvaskning. ?


    23. Hvorfor oplyser jyske bank at man skal skynde sig at få og hjemtage et lån, da man ellers nok ikke kan låne hele beløbet. ?

    Jyske bank har selv godkendt budgettet og lånet over for Nykredit, som efterfølgende ikke vil godkende lånebeløbet og kræver det nedbragt med 800.000 kr

    Kan også hænge sammen med at der er en Swap som ikke skulle betyde noget, bidraget stiger således fra 0,8 % til 3 %

    Dette har Nykredit bekræftet telefonisk er grundet swappen, men afviser efterfølgende på mail at skulle have bekræftet dette.

    (Klog af skade, så det findes en optagelse der bekræfter.)

    En Swap jyske bank ikke oplyser Nykredit noget om, som at jyske bank ønsker denne Swap med på et lån.

    (Nu er denne Swap dog kun lavet og indsat af jyske bank, uden anmodning eller godkendelse.)


    24. Er det rigtigt at jyske bank efter at først have godkendt et bygge projekt med lån på 4.300.000 kr. overfor nykredit, under betingelser som er overholdt.

    Derefter ved færdiggørelsen, får oplyst at der kun kan lånes 3.500.000 kr.

    Og det af jyske Bank, hjemtaget lån i Nykredit nu skal nedbringes med 800.000 kr.

    Grundet Nykredit efter at have set ejendommen og opdaget der er en Swap registeret ikke vil godkende det lån som jyske bank godkendte. ?


    25. Er det rigtigt at jyske bank, nu har bragt deres kunde ud i at måtte låne de penge i jyske bank som lånet skulle nedbringes med

    Og til en rente på 9,25 %


    26. Er det rigtigt at jyske bank efterfølgende krævede salgsfuldmagt til at kunne sælge den nybyggede ejendom. ?


    27. Er det rigtigt at jyske bank efterfølgende krævede salgsfuldmagt til at kunne sælge den låntagers private ejendom. ?


    28. Er det rigtigt at jyske bank spærrede deres kundes kontoer for at afkræve underskrifter på disse salgs fuldmagter,

    Samt for at få deres kunde, til at indgå afdrags aftaler med banken, som kunden meget nemt kunne risikere ikke at kunne overholde.

    Aftaler som udspringer sig af swappen og det underlægende lån 🙂


    29. Er det rigtigt at jyske bank spændte deres kunde så hårdt.

    Har jyske bank spekuleret i at kunden ikke måtte have mulighed for at indbringe sagen for retten,

    hvorfor det har været jyske Banks ønske at stække kunden ØKNOMISK

    Således at kunden med stor sandsynlighed, ikke kunne finde penge til at hyrer en advokat.

    Så frem kunden nu ville fortsætte den sag, der allerede var indbragt for penge instituttets ankenævn.


    30. Er det rigtigt at jyske bank efterfølgende, ville have pant i alle virksomhedens anparter, således banken fik fuld kontrol.

    Hvilket 100 % ville have ført til konkurs, såfremt det var lykkes banken, at få en underskrift.


    31. Er det rigtigt at kunden ikke kunne betale andre kreditorer, da jyske bank forfordelte sig selv, ved at sikker sig pant i alt.

    Og at kunden derved mistede et 25 årig gammel virksomhed, og tabte aktie kapitalen.

    Kunden redede kun sig selv og ejendom.

    Ved ikke at underskrive den pant, jyske Bank ville have i selskabet der ejede den nybyggede bygning.


    32. Er det rigtigt at jyske bank, samtidens med at Nykredit krævede det af jyske bank godkendte påforhåndslån 4.300.000 kr. Nedbragt til 3.500.000 kr.

    Samtids selv fortsatte (fortsætter) med at hæve renter på deres egen Swap aftale

    ( den Swap som jyske bank selv lavede, efter den som kunden lavede blev lukket. Og til lånet vi efterlyse bevis på er hjemtaget og udbetalt.)

    Og at jyske Bank vil tage oplyst 5,32 % i renter af afdraget frem til 2028


    33. Er det rigtigt, når man regner på swappen realt betaler en rente på mindst ca. 5,63 %

    Ligger beregning på.
    Der kommer et link fra min profil


    34. Er det rigtigt at jyske bank, hæver renter på den Swap jyske bank egenhændigt har lavet,
    Mellem 1-4 dage før de selv oplyser

    Og derved sikker dig en ekstra indtægt på flere ekstra rente dage.

    (Anslaget på et 20 årig lån svare det til et kvartal.)

    Således kunden konto kan gå i minus og jyske bank herefter tager en stor over % i rente.


    35. Er det rigtigt at jyske bank har krævede adskillige sikkerheder, grundet den Swap jyske bank selv har lavet, til det påstået lån.

    Som:
    Pant sikkerheder der er omkring eller over 100 % over det samlede lånte beløb.


    36. Hvad findes der af forældesregler, omkring hævet af betroet midler, ?
    Som eksempel punkt. 9, 10 og 11.

    Vel og mærket til lån og sikkerheder for lån der ikke findes.

    Spørgsmål er nødvendigt da jyske bank åbenlyst syntes at spekulere i forældesregler.


    37. Tavshedspligten, gælder den ikke for jyske bank.
    Er det ok at fortælle om andres pengesager ?


    38.

    Der kommer løbende spørgsmål, som vi vil forsøge at afdække.

    Se på sagen med humor, sig øv,

Viser 10 indlæg - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.