Bankkunde får medhold i klage over Amagerbanken

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90895
    AnonymForfatter

    Vanvittig investeringsrådgivning i Amagerbanken.

    http://politiken.dk/tjek/penge/bank/article683481.ece

    #152922
    HalliHalloForfatter

    Du bliver åbenbart ved med at omtale AmbK, hvorfor man må gå ud fra at der er med

    #152924
    HalliHalloForfatter

    Jeg ved ikke hvorfor jeg pludselig røg ud af systemet uden at have trykket på Send indlæg.

    Men blot tilkendegive, at GP blot fortsætter med sin hetz mod AmBk, og man må gå ud fra at det er med Mybankers velsignelse ellers var det nok blevet stoppet, men nu kender vi alle sammen spillereglerne, nemlig at alt næsten er tilladt i formummet.

    Bemærk venligst at AmbK har indvilget i at dække tabet i modsætning til Jyske Bank, der nægter at gøre det.

    #152926
    HalliHalloForfatter

    Det kurøse er, at det er en knapt 1-årig gammel kendelse, der nu bliver trukket frem af General Prior for at miskreditere banken.

    Hvis Mybanker mener det er relevant, så er alt i orden, og skal jeg ikke brokke mig.

    Først troede jeg selvfølgelig at det var en kendelse afsagt i de sidste dage, men først ved nærmere nærlæsning opdagede jeg dateringen.

    #153008
    AnonymForfatter

    Det forhold, at Amagerbanken taber en række sager om tvivlsom investeringsrådgivning ved pengeinstitutankenævnet, det er da yderst relevant for de kunder der fremadrettet overvejer at betjene sig af Amagebanken.

    Mit råd er: Lad være.

    Lige som Amagerbanken har forvaltet sine egne har midler fuldkommen vanvittigt, lige så tosset forvalter man kundernes penge.

    Jeg hørte om nogen der blev opfordret til at købe Sjælsø aktier og Parken aktier, fordi dette ville give en rimelig risikospredning. Jeg har aldrig i mit liv hørt et dårligere investeringsråd.

    #153010
    AnonymForfatter

    GP.

    Hørte du dette investeringsråd før du blev fyret som investeringsrådgiver i Amagerbanken? Eller hørte du det bare da du gik på Amagerbrogade?

    #153014
    AnonymForfatter

    Ud over at man kan være stærkt bekymret over de tab, der endnu venter på udlejningsejendommene, som udgør en uansvarlig stor andel af totaludlånet, så må man stille sig selv følgende spørgsmål:

    Hvordan skal en E-rated bank funde sit procentuelt gigantiske indlånsunderskud når statsgarantien hæves pr. 1. oktober 2010, i fri konkurrence mod A eller B-ratede banker.

    Amagerbankens udlån er næsten dobbelt så stort som indlånet, og det kan blive virkelig svært at få dækket ind i takt med afløbsprofilen.

    #153152
    AnonymForfatter

    Pas!! – ‘Boligejere mister afdrafsfrihed’

    http://epn.dk/privat/bolig/finans/article2001373.ece

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.