Pension nej nej dog

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90872
    AnonymForfatter

    http://epn.dk/brancher/finans/pension/article1995313.ece

    Når man har en tvungen pension netop i Nordea liv og pension, så kan man godt fælde en lille tåre når man ser sådan en artikel
    Har ellers ivrigt forsøgt at komme ud af pensionen, men den går ikke:-)

    #152538
    HalliHalloForfatter

    Derfor har jeg også valgt PFA og AP-Pension til mine private pensionsordninger, da de altid vil være billigst, da de er devist forbrugerejedede eller at de i det mindste ikke skal give et stort overskud til aktionærerne.

    Og som Generalen altid så rigtigt oplyser:

    Som skadesforsikringsselskab bør man vælge GF, der kører med overskuddeling, og i øvrigt har de billigste præmier på stort set alle forsikringer.

    #152542
    HalliHalloForfatter

    Hold også fingrede fra DanskeBanks pensionsselskab: DANICA. Det er også meget dyre, jfr. artiklen. Direktørerne i selskabet har lige igen hævet deres gager enormt med nye store omkostninger til følge.

    Peter Straarup vil ikke gribe ind, men måske hans tid snart er forbi.

    #152544
    AnonymForfatter

    GF er desværre ikke billigere på en indbo forsikring i forhold til Topdanmark

    #152552
    HalliHalloForfatter

    Hvor meget betaler du da i Top? Jeg giver i GF 1021 kr. med en grunddækning på 591.000 kr. Har ikke tegnet noget ekstra som f.eks. kummeforsikringer og hvad de nu ellers gerne vil have prakket en på.

    Når jeg taster min tal ind i TopDanmarks program siger deres system over 1500 kr., så det kan jeg ikke se blir billigere for mig. Tværimod imod 50% dyrere.

    #152556
    AnonymForfatter

    Nej okay, nok også fordi min forsikringsum er en del højere og jeg skal ekstraforsikres for nogle værdigenstande
    Plus jeg er cykelrytter, så den cykelforsikring holder ik langt

    #152580
    AnonymForfatter

    Indlægget handler om pension – og I snakker om forsikringstilbud… Hmmm!!

    Og lad nu være at sammenligne priser på forsikring med de få data I opstiller – det er som at sammenligne æbler og pærer… I tager jo ikke højde for selvrisko, postnummer etc.

    #152622
    AnonymForfatter

    Ja sorry, den røg lige over i forsikring. Men har du noget at sige ang. indlægget om pension;-)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.