Er Danske Bank på vej mod afgrunden?

Viser 7 indlæg - 31 til 37 (af 37 i alt)
  • Indlæg
  • #166234
    testForfatter

    arnie

    denne tråd og den gang vrøvl du spørg til er skrevet af en person der kalder sig halihalo. På en eller anden mærkelig måde tager personen diskussion om EIK/Scandiabank og Amager bank personligt.

    Så når EIK og Amagerbankens problemer med tab har været diskuteret i forummet mener Halihalo at det er Dansk Bank kunder der sviner hans favorit banker til. Det besvare han så med disse usaglige indlæg om danske bank. Nok i den tror at nogen af dem der har deltaget i diskussionerne om de andre banker skulle blive fornæret over at han skriver noget om danske bank.

    Så ja se bort fra hvad halihalo skriver. Det passer sikker heller ikke at han er daytrader, på bistand og har pension i switch. 🙂

    #166244
    HJLForfatter

    Skal vi ikke bare blive enige om at dette debat system, hvor man kan hente gamle tråde frem fra oldtiden og gøre dem til varme kartofler igen er røv og nøgler og giver en masse spildtid, hvor man læser en masse gammelt bavl.

    At redaktionen på dette debatforum = ikke eksisterende. Ingen regler behøves at blive overholdt mht. tilsvining af personer, brands osv.

    Så sørg dog for at de regler bliver overholdt så vi kan få en saglig og brugbar debat!

    PS: Forslag til forbedringer, lad de gamle tråde dø så kan folk jo oprette nye med henvisning til de gamle så vi slipper for at læse 20 indlæg af rent hø igennem inden selve pointen kommer – AT DETTE ER EN FORÆLDET ÆVLE BÆVLE TRÅD!

    Forny jer lidt, bare engangimellem – indfør evt. en “I LIKE" knap så man kan se hvad andre syntes har været godt at læse. Så vil vi hurtigt slippe for alt den nonsens.

    #166258
    AnonymForfatter

    Alm. Brand er til gengæld på vej mod det sorte dyb!

    #166266
    HalliHalloForfatter

    Det korte af det lange er imidlertid, at Danske Bank havde store problemer under finanskrisen med at skaffe penge nok.

    I flere år skrev generalen, Mikael T og flere andre evindelige indlæg om at AmBk var på fallittens rand, og om hvor dårlige vilkårene i Eikbank var blevet efter at de havde overtaget Skandiabanken. Men sjovt nok er Eikbnak nu gået konkurs, men det var der ikke noget der havde forudset. Så jeg giver ikke fem flade øre for de analyser der lavet af pgl.

    Det er også pudsigt, at der ikke er en eneste, der har ytret sig efter at AmBk. har fået hel ny ledelse, så pludselig er der ikke nogen der kritiserer banken mere.

    #166274
    testForfatter

    halihalo hvad jeg til stadighed ikke kan forstå er at du tager det personligt. Men du fordrejer i øvrigt så gang på gang sandheden. Der har været skrevet indlæg og diskuteret kunde forhold og mulig udviklinger i forskellige banker. Det er jo mybanker så mærkeligt er det vel ikke. Det er bestemt ikke nogen der har forsøgt at gi udtryk for at det de skriver er andet ind holdninger men f.eks. skrev jeg den 30. september 2009 09:11 følgende
    30. september 2009 09:11
    “når jeg ser på de tre senarier er det så det løber mig koldt ned at ryggen for jeg tror at det mest sansynlige er at EIK går konkurs og at jeg kommmer til at refincere til en højre rente ind den jeg har i dag eller at rente inde for den nærmeste fremtid ca et år stiger så jeg i realiteten har et fastforrentet lån på 5,5%."

    At renten steg fik jeg jo så ikke ret i selv om at EIK bank har hævet tillægget så rigeligt. Det 5% lån jeg lavede burde jeg aldrig have lavet. F1 sku ha været valget eller en boligprioritet hos Nordea eller Danske bank.

    Men sådan er det jo med at spå

    Alle der følger bare lidt med i medierne ved at der har været skrevet om problemer i forskellige banker over årne. Amagerbank, Eik og dansk bank bare for at nævne nogle. Men der er ikke nogen seriøse økonomer der mener at danske bank på noget tidspunkt i den seneste krise har været i fare for at gå ned. Når du så oveni skriver disse angreb på danske bank i den tror at det skulle irritere nogen og kalder mig for en støtte af danske bank ja så bliver det slet og ret bare grotesk.

    #166276
    ArnieForfatter

    Tak for analysen 🙂

    #166278
    ArnieForfatter

    var ment til et tidligere indlæg fra Test…

Viser 7 indlæg - 31 til 37 (af 37 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.