EIK Bank styrtbløder

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90865
    AnonymForfatter

    EIK Bank kommer med et katastroferegnskab for 2009:

    Fondsbørsmeddelelse 01/2010 – Nedjustering af årsresultat for 2009

    Eik Banki-koncernen nedjusterer forventningen til årsresultatet for 2009. Det forventede underskud for 2009 bliver ca. 310-320 mio. kr., hvilket er 160-170 mio. kr. større end koncernens estimat af den 30. oktober 2009.
    Adm. direktør Marner Jacobsen udtaler: Det er dybt beklageligt, at måtte præsentere dette særdeles utilfredsstillende resultat. Koncernens udfordringer er koncentreret omkring finansiering af erhvervsmæssig fast ejendom i Danmark.

    #152450
    AnonymForfatter

    EIK bank forventer selv at krisen på ejendomsmarkedet er ved at være overstået!

    Ja, tak! Det er jo lodret løgn!

    Krisen fortsætter med 10-dobbelt styrke, så snart renten begynder at stige, så vil ejendom efter ejendom vælte. Mange ejendomme kan ikke klare en rente over 4%, og det er ganske enkelte ikke realistisk renten forbliver så lav.

    #152452
    HalliHalloForfatter

    Sig mig, keder du dig GP? Ja, siden du opretter den ene tråd efter den anden om EiK-Bank og Amagerbanken.

    Jeg syntes efterhånden ikke dine indlæger er seriøse.

    Har alle banker ikke tab på ejendomsudlån?

    Og husk at din yndlingsbank Danske Bank ville være gået konkurs, hvis ikke den fik hurtigt hjælp fra staten.

    #152460
    AnonymForfatter

    Hej,

    Har du en kilde, på dit sidste udsagn med Danske Bank? – Dette tror jeg næppe.

    #152464
    thsvForfatter

    Jamen, så må mange jo ud at omlægge til 4% 30 år, som allerede er tæt på kurs 94 hos RD.
    Mon ikke den lange rente falder en smule mere frem mod juli måned, så det bliver rentabelt med omlægning til fastforrentet lån.

    Ja, jeg tror osse, at ejendommene vil falde, når den lange begynder at stige, det er kun liebhaver-købere, der ikke skal kreditvurderes, og derfor køber efter Flex-renten.

    Investeringsejendomme vil derimod falde i pris, og kunne det off. bare tage at vurdere andelsforeningerne efter udlejningsprincipper, så ville de sidste boble-tendenser snart være væk.

    #152472
    AnonymForfatter

    Det karakteristiske for Hallo Hallo er, at manden er en frustreret aktionær, der i flere omgange har tabt penge på sine Amagerbank aktier, og ikke kan tåle at se at kursen nu igen er nede på rent “krak niveau" – kurs 27.

    Amagerbanken er kommet med katastroferegnskaber – livstruende store underskud – i både 2008 og 2009.

    Modsat Amagerbanken har Danske Bank leveret overskud i både regnskabsåret 2008 og 2009.

    De udsagn Hallo Hallo kommer med vedrørende Danske Bank er derfor tom snak fra en dårekiste, intet andet!

    #152474
    AnonymForfatter

    Jeg vil gerne erklære mig fuldstændig enig med THSV.

    Investeringsejendomme vil falde meget mere i pris, og dette er fuldkommen fatalt for både Amagerbanken og Eik Bank.

    Kursen er sat direkte mod det statslige afviklingsselskab – Finansiel Stabilitet!

    #152506
    testForfatter

    hej Ja jeg fik mine 5% så jeg har en effektiv rente på jeg tror det var 5,6% så må vi jo se hvor meget jeg evt har tabt ved ikke at ha is i maven.

    #152508
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor danner GP, test og Michael T ikke deres eget lille forum, da de jo er dejlige enige i at sable Amagerbanken og EikBank ned i en uendelighed, som ingen steder hører hjemme i sådant et forum.

    Efter min opfattelse er EikBank den bedste bank i Danmark og den næstbedste er Amagerbanken incl. visse andre.

    Dog vil jeg på det kraftigste fraråde enhver at blive kunde i DanskeBank, den har jeg meget uheldig erfaring på ret mange områder.

    Dog er denne bank god til at håntere kontanter, da den har flere filialer end mange andre.

    #152516
    AnonymForfatter

    Amagerbanken og Eik Bank kandiderer ganske rigtigt til at være landets bedste bank, hvis succeskriteriet da ellers er at opnå den største tabsprocent på udlånet i løbet af en kort tidsperiode.

    Vi ønsker Amagerbanken og Eik Bank tillykke med titlen som danmarks bedste bank mht. til at maksimere udlånstabet.

    #152520
    testForfatter

    vel halihalo jeg har noget ønske om at sable nogen ned, men bestrider du at jeg har grund til at føle mig snydt når jeg laver en aftale om at kende min rente i 30 år med den bank og så finder ud af det var “kend din rente til vi hæver tillægget efter forgodtbefindende" de skulle havet skrevet?

    Bestrider du at Amager bank og EIK bank har haft store underskud?

    Du har da vel hørt om den fond der reddede EIk bank fra at gå konkurs for dermed selv at nærmest lade livet ikke?

    Mener du i øvrigt stadig dine Amager bank aktier er verdens bedste investering?

    #152528
    HalliHalloForfatter

    Test: Jeg har ikke behov for at låne penge, så dette emne interesserer mig ikke, men jeg går ud fra at EiBbank har det juridiske i orden vedr. at sætte renten op.

    Ellers udtager du da blot stævning mod banken, mere besværligt er det vel ikke.

    #152602
    testForfatter

    hali og halo magen til fantaskisk svar skal man da lede længe efter.

    fakta er at eik bank er en midelmådig bank målt på alle paramterer.

    fakta er at eik bank har underskud som amagerbanken. Stort underskud

    #152612
    HalliHalloForfatter

    Test, jeg ved ikke om du giver mere fantastiske svar end andre debatører, men jeg vil henstille til tonen bliver bedre.

    Hver gang du ikke kan svare for dig, angriber du blot.

    Iflg. Mybanker skal denne debat være et rart og hyggeligt sted hvor alle har ret til at komme til orde, og hvis man ikke kan lide hvad man læser, så springer man blot dette over.

    EIK-Bank er mere end en middelmådig bank, det er simpelthen den allerbedste bank i Danmark. (Set med mine øjne).

    #152708
    testForfatter

    rent bort se fra at du ikke har et eneste argument for det halihalo

    hvad er det eik bank er bedre på?`renter? gebyre? Måske på skærpekød

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.