Vil gerne ud af RKI og have hjælp

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90833
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg står i RKI og vil bare gerne have det ud af verden, har fået meget gæld pga et forhold jeg levede i og glemte at betale mine regninger og nu kan jeg ikke overskue det mere, nogen der ved hvor jeg kan få hjælp henne?

    #152100
    MichaelForfatter

    Nej

    #152102
    KjeldvetForfatter

    Du kan jo starte med at begynde med at betale nogle af dine ubetalte regninger.

    #152112
    AnonymForfatter

    Du kan jo henvende dig til en af de institutioner, som p.t. tilbyder gældsrådgivning gratis – f.eks. forbrugerstyrelsen eller kommunen (visse steder).

    #152138
    AnonymForfatter

    Til jer tre der har svaret, så glemmer I, at bare fordi I er herinde jævnligt og ser 1.000 personer stille samme spørgsmål, så hver gang der kommer en ny, så har de altså ikke erfaringen fra de tidligere 999 personer af.

    Denne person ved ikke, at han/hun burde skrive mere. Forklar hvad I har brug for af info, for at I kan hjælpe. Eller ti stille?

    Det kan ikke passe, at I virkelig ser det som en umulighed at komme ud af RKI eller at få hjælp til økonomiske problemer. For så burde dette forum måske lukkes ned, det er jo sjældent andet, det handler om?

    #152148
    AnonymForfatter

    Det bedste du kan gøre er at erkende, at der kun er en vej ud af RKI, og det er at betale din gæld tilbage.

    Det er højest tvivlsomt om du kan få en bank til at låne dig penge til at komme ud af RKI, da din manglende betalingsevne/vilje netop er årsagen til du er havnet i RKI i første omgang.

    Betal din gæld, så kommer du ud af RKI !

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.