hørte et tidspunkt om at en person her inde kun hjælpe med at komme ud af rki uden af betaler gælden tilbage ? Og det var åbenbart på en lovlig måde

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90810
    AnonymForfatter

    Jeg står i en virkelig irriterende situation at jeg som 19 år står i rki ved self det min egen skyld , men jeg bleven ringet op af advokater , osv om at jeg skal til retten og har fået brev fra inkasso Hva gøre jeg ? Så idag der var en som skrev at han/hende .

    Kunne hjælpe med at komme ud af rki uden at betale gælden tilbage ?og dette blev gjort på en lovlig måde, hvis denne person ser dette må du meget gerne kontakte mig .

    ALLE DUMME KOMMENTAR FRABEDES TAK ! ELLERS BLIVER I MELDT

    #151784
    AnonymForfatter

    altså hvad sker der idag??? er alle disse indlæg idag ang. gas, eller har jeg misforstået noget? 😮

    prøv at forstå det- den eneste vej fra RKI er betale- eller forsøge at få nedskrevet sit gæld- kreditorer glemmer ikke bare sådan ens gæld!!!!!

    #151786
    MichaelForfatter

    Nemt: Du skriver til Experian (RKI) og bestrider gælden. Så slettes du af RKI indtil kreditor har bevist at du skylder pengene.

    Og redder det dig så fra en tur i fogedretten? Nej, så øvelsen er komplet overflødig.

    #151794
    AnonymForfatter

    Den enkelte RKI-registrering bliver slettet efter maks 5 år, hvis du ikke kan betale og RKI-registreringer for den samme gæld kan ikke genoprettes.

    Men det er jo ikke ensbetydende med at gælden er slettet og at virksomheden vil holde op med at kontakte dig. Derudover kan din bankrådgiver/låneudbydere stadig se på din årsopgørelse fra skat, at du har gæld andre steder.

    #151806
    AnonymForfatter

    Hvem bliver vi meldt til?

    Holmens provst og bødkerlauget?

    #151812
    AnonymForfatter

    Dumme kommentar fis væk
    og dig som kom med fornuftigt kommentar tak

    #151816
    MichaelForfatter

    Gladsaxe pigegarden

    Fjolset har jo fået svar, men kan åbenbart ikke læse indenad.

    Bestrid gælden hos Experian og du bliver omgående slettet. Herefter tager du turen i fogedretten, da den INTET har med RKI at gøre.

    #151836
    madsvForfatter

    Hvis du ikke mener du skylder pengene, så kontakter du RKI og fortæller dem, at du bestrider gælden.

    Hvis du skylder pengene, så er der ikke andet at gøre, end at kontakte kreditorerne og få en afdragsordning på din gæld.

    Derudover, så skal du ikke regne med at få ret meget hjælp herinde når din tone er sådan som den er.

    #151840
    madsvForfatter

    Det undre mig så bare, at du skriver på forummet her når du ikke kan tåle andres kommentarer. Men der er måske nogen som kan forklare mig dette.

    #151854
    AnonymForfatter

    Det er helt ærligt pinligt at brugere kan få lov at skrive til andre brugere med sådan et sprog, eller at de kan få sig selv til at skrive på den måde.

    Der kom et ærligt svar på spørgsmålet og ikke nogle dumme kommentarer, og det må være det vigtigste.

    Jeg ville være flov hvis jeg var dig.

    #151864
    RedaktionenForfatter

    Kære Salle

    Jeg har fjernet nogle af dine indlæg, som ikke lever op til vores syn på sprogbrug. Hvis du vil fortsætte i vores debatforum, bedes du venligst følge vores retninglinier.

    Med venlig hilsen

    John Norden

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.