lån

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 30 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90807
    AnonymForfatter

    hvem kan hjælpe mig med et lån på 50000 kr pr mdr 3000 kr renter på 10-20% står i rki
    har når godt arbejde mdr løn udbetale 20500 kr er der en der kan hjem mig det haster jeg lige blive skils kan mister mit hus hvis jeg ikke kan lån dem penge nu

    #151710
    HalliHalloForfatter

    Spørgsmålet virker ikke seriøst, men hvad skal pengene da bruges til?

    Med et så højt rådighedsbeløb må der være andre udveje end at låne. Måske du har venner eller familie der kan hjælpe dig???????????????????

    Hvad sker der hvis du ikke kan skaffe dine 50.000 kr.?????????????????

    #151714
    MichaelForfatter
    #151716
    AnonymForfatter

    hvorfor tro du ikke det er seriøst
    penge skal bruge til 2 pantbrev i hus og varm værk + sl hvis jeg ikke betale dem pantbrev blive hus solgt på tvangsauktion

    #151718
    MichaelForfatter

    Og når næste rate forfalder på dine pantebreve kan du heller ikke betale. Skal du så låne igen?

    Helt ærligt – tror du seriøst, at der er nogen overhovedet der vil låne 50K til en tilfældig anonym debattør her?

    #151720
    AnonymForfatter

    det kan jeg godt betale der går 3 mdr igen skal betale

    #151722
    AnonymForfatter

    jeg ved jeg kan betale det dette meget seriøst

    #151724
    MichaelForfatter

    Selvfølgelig kan du det. Der er da ingen der betvivler en RKI-registreret for ikke at kunne betale – naturligvis ikke…

    #151726
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Indlægget er slettet, da der skrives grimt med sprogets værste gloser til en anden medskribent.

    #151728
    MichaelForfatter

    At kalde folk for grimme ting er ikke et plus i kreditvurderingen

    #151732
    AnonymForfatter

    slap dog af Melanie- folk her i dette forum søger råd sparring, men jeg tror næppe, at du får noget ud af dit grimme sprog- ganske det modsatte!

    Få fingeren ud og betale din gæld og få dig selv ud af RKI!
    Og hvis du ikke kan betale din gæld- så lad dog være med at få den!

    #151734
    AnonymForfatter

    du vil ikke om mig og hvad jeg kan betale jeg kan kan betale op til 4000 kr pr mdr hvis jeg kan lån 50000 kr

    #151738
    Mr.M.Forfatter

    Dvs. du kun har 1.000 kr. til at betale på huset, da du skal bruge 3.000 på at betale de 50.000 af?

    #151740
    AnonymForfatter

    chic
    du ved ikke når om mig og hvad jeg kan betale jeg fed løn jeg kan godt betale det

    #151742
    MichaelForfatter

    Jo jo “melanie". Med en RKI-registrering ved vi præcis hvad du kan betale, nemlig det samme som til dine øvrige kreditorer: 0 kr

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 30 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.