Amagerbanken´s nedtur – efter katastroferegnskab igen igen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Michael01Forfatter
    Indlæg
  • #90794
    Michael01Forfatter

    Efter

    1. deres nye katastrofe regnskab, tab på 1/2 milliard i 2009
    2. næsten halvering af børskursen efter Ree kom ind som redningsmand
    3. Børsværdien faldet fra 2.000.000 til 1.100.000
    4. Komende vurdering fra Moody´s som i øjeblikket ligger i under Roskilde Bank inden
    deres kollaps

    Hvor lander Amagerbanken ?

    #151522
    HalliHalloForfatter

    Bare vent 5 minutter, så er din ven “Generalen" klar med et længere uddybning om hvor dårlig denne bank er og at man skal skifte til DanskeBank 24/7, hvor han er aktionær.

    Jeg er selv aktionær og kunde i Amagerbanken og har ikke noget at klage over, men det har du Mikael T?, da alle dine indlæg alene gælder denne bank, men hver sin fornøjelse.

    #151524
    AnonymForfatter

    Hvis du vil have en kommentar, HalloHalli, så skal jeg da gerne smide een.

    Jeg kan ikke sige andet, end at det kører fuldstændigt som jeg forventede i Amagerbanken.

    Banken kommer med det ene katastoferegnskab efter det andet, og indtjeningen på basisdriften dykker stærkt, hvilket jeg faktisk vil sige er det mest bekymrende.

    Med en flexrenten på 1,7% skal man være mere end almindelig dum (eller uansvarlig) for at gå på røven. Tvangsauktionerne er derfor skudt et stykke ud i fremtiden.

    Den virkelige test af Amagerbanken kommer først, når flexrenten igen normaliseres, og kommer op over 5%, så skal I bare se tab på ejendomssektoren.

    Amagerbanken er bundrådden, og det er bare et spørgsmål om tid før Ree står i valget mellem at kaste flere penge ind, eller lade Amagerbanken gå på røven. Spørgsmålet er bare, hvor meget mere har Ree at skyde ind?

    #151526
    Michael01Forfatter

    Håber ikke du har for mange aktier i banken 🙂

    #151528
    AnonymForfatter

    Ikke alene er der sket en massiv udhulning af værdien af de gamle aktier, i forbindelse med aktieemissionen.

    Nu er dagskursen også snart ved at nå ned under favørkursen ved emissionen.

    De naive småaktionærer er i den grad blevet snydt til at købe Amagerbankens værdiløse aktier.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.