Forbrugslån på kr. 70.000,- uden sikkerhed, med lav indkomst

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90705
    AnonymForfatter

    Jeg har brug for et lån på kr. 70.000,- uden sikkerhed og med SU + studiejob som indkomst.(lav indkomst) Jeg vil være i stand til at betale ca. kr. 2000,- om måneden i afdrag på lånet.

    Lånet skal dække min nuværende gæld + flytteomkostninger ved at flytte fra Sønderjylland til Odense.

    Jeg har endnu ikke forhørt mig hos min egen eller andre banker, men har måske indtrykket af at det forståeligt nok kan blive svært. Umiddelbart er der ingen muligheder ved de forskellige “hurtig-lån" firmaer, som jeg må indrømme at jeg heller ikke har det så rart med at skulle låne penge ved.

    Men hvad er jeres erfaringer mht. muligheder etc. ?

    #150220
    thsvForfatter

    Det burde være muligt at opnå lånet, men spørg i din bank, de kender din fortid, og kan bedst vurdere om du er kreditværdig.
    Ellers er Nykredit 1828 og Danske Bank Ung, nok de bedste alternativer.
    Et lån på 70.000 kr, bør kun klares med en månedlig ydelse på 1.450 kr over 5 år, incl. renteudgifter.
    Du har ikke nogen forældre, der kan hjælpe med lånet?

    #150242
    AnonymForfatter

    Indlæg fjernet af administrator.

    #150246
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #150248
    AnonymForfatter

    Tabac – hvad får dig til at komme med så usande anklager??

    Vores indlæg er da fuldstændigt korrekt – ved du noget vi ikke gør?

    Dit indlæg er anmeldt til administrator.

    #150250
    MichaelForfatter

    Du er selv blevet anmeldt iqbank. Reklame er ikke tilladt her, så du kan forvente at blive slettet snarest

    #150254
    AnonymForfatter

    Indlæg fjernet af administrator.

    #150264
    AnonymForfatter

    Nej jeg har ingen forældre der kan hjælpe. Desuden er jeg 29 år og har i forvejen en uddannelse som faglært håndværker, men ønkser altså en ny uddannelse. Derfor kommer de såkladt 18-28 muligheder vel ikke i betragtning for mig ? Eller gør de ?

    #150282
    thsvForfatter

    Nej, det gør de selvfølgelig ikke!

    Tak en snak med din bank, og hør om de ikke vil hjælpe dig, beløbet er jo relativt beskedent.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.