Dokumentfalsk / Danske Bank

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 57 i alt)
  • Indlæg
  • #149958
    HalliHalloForfatter

    Nusers bemærkning om at jeg ikke skal blande mig denne sag finder jeg nu lidt malplaceret, men ellers tager jeg enhver kritik med oprejst pande.

    I øvrigt er jeg da sikker på Jonas Torp selv er interessret i kort at give sin version af sagen efter hans samtale med Gitte uden at gå i detaljer med den, personlig tror jeg nemlig ikke der er fulgs føde på den.

    I Jonas Torps sted ville jeg da gøre dette, ligesom man må formode at han eller en af hans medarbejdere fremover vil følge debatten herinde, især hvis DanskeBank i en lignende sag måtte blive udsat for kritik.

    I øvrigt er man som aktionær også interesseret i at høre om sådanne forhold.

    #149966
    RedaktionenForfatter

    Kære Halli Hallo

    Jeg bliver lige nødt til at fortælle dig, at ethvert indlæg som på nogen måde vil indeholde oplysninger om en persons personlige forhold, der kan bruges til at kunne identificere den pågældende – vil blive fjernet, medmindre oplysningen er offentligt kendt eller den pågældende, det drejer sig om, har givet særlig tilladelse hertil. Det du opfordrer til er faktisk en overtrædelse af persondatalovens regler – og således vil jeg ikke tøve med at fjerne indlæg, der strider mod persondataloven.

    I vores debatforum er reglen den, at folk skal diskutere finansielle forhold. Så vores debatforum er ikke til for at tilfredsstille din nysgerrighed omkring Gittes forhold og DDB’s reaktion herpå.

    Jeg vil også løfte en pegefinger lidt overfor dig. Der er flere, der har klaget over dine debatindlæg. Jeg har modtaget et par mails i går og idag med klager over dine debatindlæg, da du – måske uden at vide det – opfattes som nedladende overfor andre medskribenter. Og jeg må erkende, at jeg er tilbøjelig til at give dem ret efter at have læst flere af dine indlæg. Jeg vil derfor bede dig moderere dit sprog overfor andre debattører og undlade at skrive i den lidt nedladende tone, som flere af dine debatindlæg bærer præg af. Personligt blev jeg faktisk også stødt over din måde at tale til Gitte på i denne debattråd, hvilket Gitte jo også svarede til dig i et af sine debatindlæg.

    Husk at der skal være plads til alle, så debatforummet er et hyggeligt og rart sted at være for alle skribenter. Men fortsætter du med at skrive nedladende til andre – så vil jeg bede dig udlade at skrive i debatforummet, da det skaber dårlig stemning, når nogen skriver nedladende til andre.

    Har du i øvrigt spørgsmål til Mybanker.dk, så skal du skrive til info@mybanker.dk, da debatforummet ikke er vores brevkasse. Det fremgår i øvrigt af vores debatregler.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #149978
    HalliHalloForfatter

    Hej Elisabeth!

    Jeg er da meget ulykkelig over at høre at det tilsynelande strømme ind med klager over min person.

    Nu er det ikke så tit mere jeg giver mig til kende, men jeg skal for fremtiden i givet fald forsøge at skrive mere diplomatisk, så jeg ikke kommer til at støde nogen sarte sjæle herinde.

    Hilsen

    Anders

    #149998
    AnonymForfatter

    Kære alle..

    Har i dag talt med Jonas Torp fra Danske Bank, og man må sige at der leveres service.

    Danske Banks jurister er i færd med at se om de kan afdække hvad der er sket konkret i mit tilfælde..

    En stor tak til Jonas og Danske Bank for at de gider “tage sig af det" og for at have kontaktet mig her…

    #150008
    HalliHalloForfatter

    Det er rigtig dejligt at du er tilfreds og dermed sikkert fået ro i sindet GitteJ, men hvad kunne banken så gøre for dig i din konkrete situation.

    Nu har jeg ikke deltaget i debatten for at snage i dine forhold, men jeg ønsker i og for sig blot at vide hvad banken kan gøre, når sagen p.t. verserer ved politiet.

    Det er muligt det er mig der er dum, men jeg forstår det ikke, så måske du kan kaste lidt lys over dette.

    Eller måske andre kan hjælpe?

    #150030
    AnonymForfatter

    De kan intet gøre ved sigtelsen, den ligger hos politiet..MEN..

    Det de gør nu er at prøve at finde ud af hvorfor jeg er blevet sigtet idet de har mange af sådanne checks..Og om det er noget der kan have indflydelse på om de vil samarbejde med den pågældende politikreds fremover (Med hensyn til falske checks). For som han sagde..De sender jo ikke falske checks videre til politiet for at deres kunder skal sigtes!

    Han var også forundret over at det har taget så lang tid og fandt forløbet mærkværdigt.

    SÅ som jeg forstår det nu vil juristerne se om de kan “kaste lys" over sagen for mig og jeg håber selvfølgelig at det vil være med til at sigtelsen eventuelt bliver frafaldt.

    Alt i alt gik samtalen ud på at han fik min historie og lidt personlige oplysninger. Nogle jurister vil nu kigge på sagen og vende tilbage

    #150064
    testForfatter

    Hej Gitte

    jeg kan godt lide din formulering om at det var en “tornado" at ha to betjente stående ved din dør og ikke bare en storm i et glas vand. Jeg giver dig helt ret.

    Det her har jeg sakset fra danske banks hjemme side så mon ikke det er mere et spørgsmål om at undgå dårlig omtale?
    “Pressechef Jonas Torp, Danske Bank, telefon + 45 14 56 94"

    Ikke at der som sådan er noget i vejen med det og da slet ikke hvis de kan føre til at andre kan undgå at få sammen ubehaglige oplevelse. Har engang prøvat at stå i en bank med en check udstet af en der ikke havde brugt sit checkhæfte i så lang tid at det var blevet spæret. Det var også en lidt speciel oplevelse at stå der og svede ved kasse efter at “kassemanden" var gået et et ret stramt udtryk på ansigtet. Har også prøvet engang at anmeldte en skud episode med det resultat at 4 betjente nærmest slog min dør ind. Indtil jeg fil dem gjort klart at det var med der var anmeldere ikke den anmeldte.

    Mon ikke det her viser sig at være en misforståelse mellem banken og politiet? Det tror jeg efter at have læst hele tråden

    #150072
    AnonymForfatter

    Når du hævder at du har 100% rent mel i posen, så kan du af gode grunde heller ikke blive dømt i sagen.

    Det finder politiet sandsynligvis snart selv frem til og vil meddele dig, at sigtelsen er frafaldet.

    #150436
    AnonymForfatter

    gitte

    tror her det er politiet der er galt på den

    og vil lige høre siger du politiet aldrig laver fejl mig bekendt er de menesker som os andre

    og jeg har ikke selv særlig gode erfaringer med dem eller den lovgivning de arbjeder efter

    #150478
    AnonymForfatter

    En lille update..

    Der er nu fundet frem til den rådgiver der ekspederede mig den pågældende dag jeg kom i banken med chekken og hun kan heldigvis godt huske situationen. Så lige pt venter jeg på hvad politiet eventuelt har at sige angående sigtelsen..

    Politiet kan vel nok lave fejl som os andre og det er da også okay..Har bare stor respekt for dem, så hvis de står de foran mig og siger jeg har gjort noget galt ryster jeg lidt i bukserne (Ikke fordi det er sket så tit :-))

    #150480
    AnonymForfatter

    kan jeg godt forstå det med at man blir rystet især når man ikke har gjort noget forkert

    #150780
    AnonymForfatter

    Sådan sluttede det..

    Helt fantastisk hjælp fra Jonas fra Danske Bank der har holdt mig orienteret via sms hvordan sagen forløb.

    Onsdag fik jeg besked fra ham at de nu var i dialog med politiet..Torsdag fik jeg så brev fra politiet om at sigtelsen er frafaldet..

    Så er meget glad og lettet.

    Er dybt dybt taknemmelig for Danske Banks hjælp i denne sag, ikke mindst Jonas, som jeg ikke kan takke nok.

    Også tak til jer herinde der er kommet med gode råd og opbakning

    #150786
    AnonymForfatter

    Husk at du kan søge om erstatning ved tiltalefrafald, det syntes jeg du skulle gøre i denne situation – det giver advokater m.m. en form for statistik over dem der uberettidigt har været sigtet i sager, samtidig er det jo også en alvorlig anklage de kom med, mod din person..

    /Kasper

    #150790
    AnonymForfatter

    Du/i tror ikke det bare vil give en masse udgifter til mig uden jeg vil få noget ud af det???

    #150822
    testForfatter

    der tro jeg ikke du skal brug tid på. måske er det ikke engang politiet der har lavet en fejl og hvor meget skade har du reelt lidt?

    men tillykke med at den grimme oplevelse er bag dig

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 57 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.