Bankgaranti

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Mr.M.Forfatter
    Indlæg
  • #90637
    Mr.M.Forfatter

    Hvad må det koste, at få stillet en bankgaranti på 2 mio i et par måneder, indtil jeg tager lån hjem til køb af hus?

    #149330
    AnonymForfatter

    Hvis det er en købesumsgaranti du mener, så er det vist gratis i Nordea hvis du vælger at hjemtage lånet efterfølgende i Nordea Kredit

    #149494
    AnonymForfatter

    Det er nok lettest at spørge. Husk at spørge til både oprettelse + løbende provision.

    #149496
    Mr.M.Forfatter

    Vi skal i Danske Bank i morgen, så kan jeg jo spørge. Men det er i morgen de skal stille garantien, så har jo svært ved at nå at vælge Nordea i stedet for, hvis de ikke vil stille den gratis – samt forhandle om de øvrige poster jeg ved er billige eller gratis i Nordea.

    #149498
    AnonymForfatter

    Jeg er i færd med at få en bankgarantii Dansk Bank i forbindelse med boligkøb. Prisen er ca. kr.1000 fik jeg oplyst.

    #149500
    Mr.M.Forfatter

    For hvor stort et beløb? Det har vel også en del at sige om det er 500k eller 2 mio.

    #149502
    AnonymForfatter

    Jeg ved ikke hvor meget det betyder, men mit er for 3,5 mill. Der er mange ting og tage stilling til i en bolighandel, så da jeg fik oplyst pris på bankgaranti har jeg valgt at fokusere på andre ubekendte. Der er en del at holde styr på.

    #149504
    Mr.M.Forfatter

    Ok, takker. Tiden er vel en anden faktor. Vores er for 2 måneder og garantien skal være på 2 mio.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.