artikel om kontokort

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90588
    AnonymForfatter

    Kære alle. Jeg vil gerne lave en artikel om overforbrug af kontokort – og hvordan du/I slap af med dem igen eller i hvert fald har en plan for, hvordan din/Jeres økonomi kommer på fode igen.
    Artiklen skal bestå af din/Jeres personlige historie og en økonomisk gennemgang af kendte kontokort og deres rentesatser. Alt hvad jeg skriver, får du/I selvfølgelig til gennemlæsning, inden det kommer i bladet. Hvis det har nogen interesse, må du gerne skrive til:Greta.johannsen@familiejournal.dk elelr ringe til nr. 60922031.

    #148406
    AnonymForfatter

    Der henvender sig efterhånden 3 journalister om ugen og efterspørger hårdt gældsplagede danskere til at deltage i platte vulgær-journalistiske indslag om overforbrug, luksusfælder mv.

    Igen vil jeg advare mod denne usmagelige og useriøse population N=1 journalistik.

    Det er klamt og fordummende!

    #148408
    MichaelForfatter

    Ja, men det er jo også snart jul GP

    #148410
    AnonymForfatter

    Kære GP. Jeg opfatter mig ikke som usmagelig/useriøs og da langt mindre kan jeg nok udgøre en population. I al sin enkelhed handler det om at fortælle kort om, hvorfor og hvordan man kom så galt af sted med kontokort – og det er ret nemt – derefter laver en forbrugerjurist en gennemgang af de forskellige kontokort. Det er alt sammen ganske frivilligt – og det kommer ikke til jul. Mvh.Greta Johannsen

    #148428
    testForfatter

    næ kære familie jornal det ville så sandelig også være en overraskelse der ville ryde alle forsider. En journalist med selverkændelse. Det findes slet ikke. 🙂

    hvis folk med kontokortgæld lavede planer var de slet ikke kontokort kuder. Men rente satserne kunne du måske selv forsøge at finde ud af eller er du som jornaliste er flest idag? I kunne lige så godt bare trykke pressendelelserne direkte. Har du nogen sinde hørt om undersøgende journalistik?

    #148430
    AnonymForfatter

    Sandheden er jo, at folk er interesserede i dette emne for tiden. Det har relevans, eftersom rigtig mange ikke har kunne styre det store udvalg af lånemuligheder og nu er det hårde tider, hvorfor de kan blive tvunget til at finde en løsning på deres økonomiske problemer.

    Hvis der ikke var salg i emnet, ville medierne ikke bringe emnet på bane. Intet udbud uden efterspørgsel. Altså er det en stor del af Danmarks befolkning i kritiserer.

    Derudover er det de færreste medier der skriver “gå ud og lån en masse penge til forbrug".

    #148454
    AnonymForfatter

    Ser intet problem i dette, vil selv finde det interessant læsning 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.