TYSK VISA

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90562
    AnonymForfatter

    Jeg ville høre om der er andre der er blevet tilbudt Visa kort igennem en tysk bank ??

    #148086
    testForfatter

    mitvisa?

    hvis du ikke kan få visa kort i en dansk bank så drop det.

    #148090
    AnonymForfatter

    Jeg har skam Visa i gennem min bank ( Jyske bank ).
    Er bare imponeret over at man i sin mail boks kan få det tilbudt gennem noget
    der hedder Wirecard bank AG.
    Har kun skrevet indlægget fordi jeg har fulgt debatten om bla Rene Holmgren…

    #148092
    AnonymForfatter

    Fandt den hjemmeside de bruger
    http://www.wirecardbank.com

    #148104
    testForfatter

    hej
    wiredbank lyder som den bank mitvisa vores kære rene videre sendte kunders oplysninger til. Med mindre de har ændret deres priser er de ekstremt dyre. Bemærk f.eks. at hvis man opsiger kontoen før 6 måneder er der min gebyr på at have haft den. Så nej hold dig langt væk fra dem

    #148132
    AnonymForfatter

    Hej Tysk Visa,

    Jeg bliver lidt foruroliget at din formulering “Er bare imponeret over at man i sin mail boks kan få det tilbudt…".

    Jeg håber stærkt, at du er ironisk!

    Du må i hvert fald love, at du ikke tager sådan en mail mere seriøs, end du gør med anden reklame, som du får ind ad døren – enten fysisk eller pr. mail.

    Der er masser af udlånere/banker/finansieringsinstitutter, som faldbyder sig i reklamer – også danske banker, som ringer uopfordret til en stribe mere eller mindre udvalgte telefonnumre og/eller sender lækre uadresserede reklamer.

    Du oplever det samme med sælgere fra avisen, som vil have du køber at abonnement.

    Du skal huske på, at internettet alene er en anden form for distribution af reklamer, i forhold til reklamen fra supermarkedet.

    Jeg ser derfor ABSOLUT ingen grund til, at du bliver imponeret.

    Mail’en er med stor sandsynlighed IKKE sendt til dig ud fra, at du netop er dig, og at du og dine forhold gør dig specielt egnet/emne for et Visakort fra en for dig fremmed udbyder.

    Med det mener jeg, at du også får reklame fra Silvan, selvom du måske har “10 tommelfingre", lige som jeg selv. Altså også uden du har brug for en boremaskine.

    Du får også en masse reklamer mellem udsendelserne, når du ser TV2 – selvom du ikke har brug for legetøjet, fittnesmaskinen, bilen eller hvad pokker de nu reklamerer for.

    Som andre herinde har skrevet i svar til dig, så er du givet vis “udvalgt" ud fra, at din email-adresse er solgt videre fra en hjemmeside, hvor du på et tidligere tidspunkt har opgivet den – de mere useriøse danske hjemmesider har så lange og snørklede betingelser for tilmelding på deres hjemmeside, at man nemt kan overse, at man faktisk samtidigt giver tilladelse til vidreresalg/videregivelse af ens email-adresse.

    Nå, hvad kan du så gøre?

    Ja, hvad ville du gøre med Silvan-reklamen, som du får hver lørdag? Eller reklamerne på TV2 mellem udsendelserne?
    Sidder du og bliver imponeret over, at du får tilbudet om boremaskinen eller bilen? Nej, vel. Du trækker på smilebåndet eller du smider måske straks reklamen ud/skifter kanal på tv’et.

    Sådan kan du med fordel også gøre med reklamer, som du modtager pr. email – også selvom de kan se pokkers personlige ud.

    En god regel for færden på internettet er:
    Kender du ikke afsenderen, så lad være at åbne mail’en. Slet den i stedet straks.
    Kender du afsenderen, så vær særdeles kritisk over indholdet i mail’en – plejer afsender at sende sådan et indhold pr. mail? Har du overhoved bedt om/rekvireret oplysningerne i mail’en?

    Held og lykke med din mail-indboks,

    #148144
    testForfatter

    næsten helt ening men efter at jeg har været arbejdsløs og haft meget fokus på vores forbrug har jeg fået bekræftdede hvad jeg formodede i forvejen nemligt at nogen af tilbudende i f.eks. tilbudsaviser slet ikke er billige, MEN til min forbløffelse har jeg opdaget ret store prisforskelle mellem lavpris butiker på ikke “mainstream" vare som f.eks. frisk persille OG at noge af tilbudende i aviserne faktisk er ret gode tilbud men det kræver for at gøre en god handel at man i en periode holder øje med pris udviklingen.

    på forhånd undskyld for denne kommentar uden for tema

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.