flytning af bank….

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90507
    AnonymForfatter

    hej…
    jeg har lige et spørgsmål….
    jeg vil gerne skifte bank og jeg prøver at kigge på det… men synes det er mega svært at gennemskue alle de forskellige banker og deres regler og renter… så hvad anbefaler i man kan gøre… kigger lidt på vestjysk bank, nordea og nørre nebel sparrekasse….

    hilsen frkkok…

    #147390
    AnonymForfatter

    Det kommer vidst helt an på din situation og hvad du lægger vægt på. Jeg mener sætter du pris på rådgivning, lave renter og gebyrer eller høje renter. Jeg tror du bliver nød til at komme med mere info.

    #147392
    AnonymForfatter

    okay… jeg har en kassekredit på-20000 kr og et lån på 25000kr som er nede på 20000 kr og et billån på 104000 kr som ik er hos min bank….. jamen vil da gerne finde en billig bank og med god service…. så ved ik om det kan hjælpe….

    #147394
    NicklausForfatter

    Hvor har du billånet, hvis det ikke er hos din bank?

    Hvor gammel er du? Hvad har du af indtægt?

    #147396
    AnonymForfatter

    jeg er 27 og billånet er hos citroen hvor jeg har købt bilen men vil gerne havw den hos banken istedet for….

    #147398
    AnonymForfatter

    og min indtægt ligger på ca 14000 kr udbetalt da jeg ikke betaler skat da jeg er sømand…

    #147400
    testForfatter

    frøken kok.
    der er nok ikke andet for ind at du selv må igang med at skrive en liste over de ting der er vigtigt for dig ved en bank. Er det adgangen til en bank der hvor du bor eller er internet bank ok? Har du brug for et visa kort? Overførsler til udladet? Ja jeg ved det jo ikke men det gør du. Når du så har liste begynder du at skaffe dig gebyr lister fra de forskellige banker for at se hvad de services du har brug for koster.

    Sådan ville jeg gøre hvis jeg var dig. god fornøjelse.

    #147442
    animaltownForfatter

    Du kunne også vælge en bank med service og helt uden gebyrer – Frørup andelskasse.

    Hvis de altså vil have dig.

    Det kræver at du vil bruge netbank for de har kun en filial på fyn.

    Priserne er faste.

    #147448
    NicklausForfatter

    Udfra hvad du har oplyst synes jeg Danske Banks 24/7 Ung løsning lyder som en god ide. Det en model, hvor du ikke er pålagt nogle gebyrer ved nethandel eller automater, men betaler for at benytte bankens kasselinie – med andre ord: ordner du tingene selv, tilbyder de lave renter og ingen gebyrer. Du kan selv check satserne på relevante lån/services på Danske Banks hjemmeside.

    Indtil du fylder 28 er renterne nogle af de laveste i landet, efterfølgende stiger de lidt. De er dog stadig rigtig konkurrencedygtige.

    #147450
    NicklausForfatter

    PS: Det er selvfølgelig ikke sådan, at din bankrådgiver ikke vil mødes med dig i ovenstående model, blot at det koster dig hvis du hele tiden render ind og hæver i banken, i stedet for at bruge deres automater/dankort/netbank. Har du styr på at betale regninger og overføre penge uden om banken og kan holde et budget selv, så burde du undersøge tilbudet. Flere andre banker kører med lignende gør-det-selv tilbud, men Danske Bank har så vidt jeg ved de laveste renter.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.