Mangelfuld rådgivning

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #146910
    AnonymForfatter

    Og jeg er 27

    #146924
    thsvForfatter

    Tjah, nok lige gammel nok til at Danske Banks ung-koncept (18-28) kunne være noget for dig.

    Skriv et brev til din bankrågiver, at du finder situationen uheldig, og at du foreslår at din gæld splittes op:
    15.000 kr i kassekredit på din lønkonto.
    25.000 kr i forbrugslån uden stiftelsomk. eller som en anden kassekredit.
    Dette forbrugslån afdrages som serielån med mdl. ydelse på 500 kr + renter, således at det er betalt om 50 måneder eller ved nytår 2013/14.
    Husk argumentet, at du nærmest blev påtvunget denne forhøjelse af en emsig bank-sælger.
    På denne måde kan banken osse se, at du har en villighed til at betale din gæld.

    #146926
    thsvForfatter

    PS: hvad betaler du i rente af din kassekredit?

    DBs rentesats er 7,7% over 28 år, og 6,45% uder 28 år

    #146932
    NicklausForfatter

    Jeg vil også anbefale Danske Banks 24/7 ung program. Jeg står selv og skal skifte bank, og efter en samtale i DB var de var meget imødekommende overfor at tilbyde mig de 6,45% i rente, selvom jeg reelt er over 28 år (min kæreste er dog 27).

    #146942
    AnonymForfatter

    Jamen så gættede jeg forkert 🙂 Hvis situationen er som du beskriver, så kan jeg GODT forstå at du er utilfreds.
    Men bliver sq helt nysgerrig efter at høre hvilken bank, der ikke i deres systemer kan nedskrive et maksimum på en kassekredit med 500 kr. om måneden. Det lyder sgu oldnordisk.

    Kan du løfte sløret?

    #147008
    2myForfatter

    Du kan altid få aktindsigt, så længe dit cpr. nummer står på papiret, kan du altid få dem udleveret iflg. loven.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.