Billig andelsboliglån

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87094
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg er helt lost. Jeg har fået tilbud en andelslejlighed til sammenligning med min nuværende andelsbolig. Jeg skal låne ca. 150.000 kr. og ønsker at betale af så hurtigt som muligt, max. 10 år lån. Jeg har været på denne side og fundet frem til Ringkøbing bank og skandiabanken, men ved ikke hvad skal skal vælge. Både min mand og jeg har fast indkomst, ingen gæld. Den nuværende andel er vurderet til ca. 90.000 kr. uden forberinger, og der er intet gæld. Har fornuftig økonomi, årlig husindkomst på ca. 430.000 kr.
    Jeg er ikke helt klar over om hvilken form for låntype jeg skal vælge, lån med fast rente, lån uden loft eller med loft. Jeg ville være dybt taknemlig hvis nogen ville give nogen gode råde eller henvisninger til hjemmesider som jeg evt. kunne bruge.
    venlig hilsen
    R. Ahmad

    #105806
    AnonymForfatter

    Når din ønskede løbetid på lånet er 10 år vil jeg ikke anbefale dig at tage et fastforrentet andelsboliglån da renten her er uforholdsmæssigt høj.

    Hvis der findes andelsboliglån med renteloft på markedet har jeg ikke opdaget dem endnu.

    SkandiaBanken har et godt produkt som du selv nævner.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.