2 x indlæg forsvundet !!! uden forklaring

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90443
    AnonymForfatter

    Hej Mybanker

    Jeg har nu fået slettet 2 x indlæg !

    Jeg må vel have overtrådt reglerne ?

    Men er det ikke lidt at pisse på brugerne af sitet, bare sådan at slette indlæg uden en forklaring ? Det mener JEG !

    Det mindste man kunne have gjort, var vel at sende mig en e-mail forklarende hvorfor mine indlæg bliver slettet – men det ser mybanker.dk sig vel for store til at gøre !

    Jeg undrer mig over hele forløbet, men det er vel mig der er noget galt med ?

    #146608
    AnonymForfatter

    Hvad er det du har skrevet, som er så slemt da?

    Man bliver helt nysgerrig 🙂

    #146610
    AnonymForfatter

    Jamen jeg skulle blot bruge en slags standardformular af en fuldmagt, der skulle give min mor & onkel ret til at sælge min morfars hus..

    Diverse advokat-sites og lign. vil have 200 kr. + for dette, tænkte at herinde på det ellers dejlige site mybanker.dk, ville der være nogle folk der havde en liggende eller lign.

    Men det er åbenbart imod reglerne, siden indlægget bliver slettet x 2 !

    Det er da også iorden at slette indlæget, hvis det bryder med reglerne. Syntes bare de så enten kunne slette min tekst og indsætte en slags “du har brudt reglerne, derfor fjerner vi teksten fra indlægget" eller sende mig en e-mail omkring dette.

    Men ingen af de ovennævnte metoder er taget i brug, kun delete knappen 🙁

    #146612
    AnonymForfatter

    Rolig nu. Indlæggene er ikke slettet, man kan bare ikke se dem på oversigten – der er en fejl i systemet, så indlæg ikke vises, men det plejer kun at være tilfældet, når trådstarteren ikke har bekræftet sin email-adresse.
    Vælg “Næste emne" eller “Forrige emne" så kommer indlægget frem.

    #146622
    AnonymForfatter

    det er bare for meget

    #146626
    RedaktionenForfatter

    Hej

    Rent undtagelsesvist besvares denne mail. Hvis du har et spørgsmål til Mybanker.dk – så skriv til info@mybanker.dk, hvilket også fremgår af debat- og forumbetingelser. Netop da debatforummet ikke er Mybanker.dk’s mail-boks. Der er ikke slettet nogen af de indlæg, som du leder efter. Hvis et indlæg eller dele heraf i øvrigt slettes af os – vil vi skrive det, så “detattråden" ikke ødelægges. Faktisk er det kun ganske få indlæg, der er blevet slettet helt – jo et par tråde med dødstrusler mod en navngiven medarbejder i et pengeinstitut, har vi slettet helt, da vi ikke under nogen omstændigheder accepterer dette. Så jo vores tolerance er stor, for der skal være plads til alle, selvom et indlæg måske ikke lige er skrevet til Cavling-prisen. Men skriver folk rigtig meget ubehageligt og med grimme ord, og således direkte ondskabsfuldt, så tøver vi ikke med at slette indlæg, da vi ønsker, at folk debatterer i en ordentlig tone med hinanden, uanset om de er enige eller uenige med en anden anden debattør eller ej. Og ganske mange heldigvis 🙂 kan sagtens finde ud af dette.

    Således vil man altid kunne se, at et indlæg er slettet helt eller delvist af os.

    Med venlig hilsen

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #146632
    AnonymForfatter

    Hej Elisabeth og Tove.

    I må undskylde beskyldningerne om slettede indlæg.

    Fandt det lidt mærkeligt da det første indlæg “forsvandt" så der oprettede jeg bare et nyt. Da nummer 2 så også “forsvandt" udledte jeg blot, at indlæggende var blevet slettet.

    Kan godt finde dem i forrige/næste indlæg`s knapperne, men dog ikke på forsiden.

    Kasper

    #146634
    AnonymForfatter

    Hej Grafit

    Jeg besvarede dit indlæg og ser at det er blevet slettet, jeg kan ikke finde det og tænkte, at spm. har ikke noget at gøre med Bankerne.

    Jeg holder nu en pause på 6 måneder og bliver “helt væk" som der blev sagt i en Olsen Bandefilm 😉

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.