Nogen der kender Jyskebank

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90372
    AnonymForfatter

    Hej.

    Vi står og skal købe hus, og har idag en bank der hedder Nordfynsbank. Vi syntes den er dyr og overvejer at skrifte til jyskebank. er der nogle der kender til denne finial og er det for dyr??

    Har fundet en artikel om, de skulle være den dyreste bank i landet. Men når jeg får der udspild og papir ser den billiger ud en vores kommende bank..

    Er der noget jeg skal være opmærksom på.

    Håber på hurtigt svar fra nogle kender

    #145592
    HalliHalloForfatter

    Ja, jeg kender godt Jyske Bank, så den kan jeg godt anbefale. Du skal bare sikre dig at du får den til enhver tid billigste rente på dit lån.

    Jeg vil samtidig lige gøre dig opmærksom på, at det ikke er alle herinde der kan lide den bank, og mange vil sikkert foreslå dig Nordea eller Danske Bank (24/7). Men dem kan du jo også henvende dig til. De er lige gode allesammen!

    I sidste ende beslutter du selv hvor du vil være kunde.

    #145594
    AnonymForfatter

    Ok. Kan oplyse, at vores boliglån i vores kommende bank hedder 9,70 og jyskebank vil have 8,25 %. Begge 2 er med variable rente.

    Vores billån forlýder nu 10,25 og jyske vil have 8,25. Men da den er variable kan man vel ikke gøre noget. Ingen af bankerne vil give os en fastlåst rente..

    #145596
    HalliHalloForfatter

    Nej, det er det der er problemet, den bank der er billig i dag kan gå hen og være dyrere end den anden i morgen. Og så bliver det jo dyrt i omkostninger at flytte tilbage igen.

    Det er op til Jer selv og vurdere hvad I selv tror, der findes desværre ingen entydige svar.

    #145600
    AnonymForfatter

    Du kan få det billigere i Danske Bank. Vores eget boliglån ligger på en pålydende rente på 7,1 (husk at forhandele om gebyrer ved optagelse!). I kan muligvis få det endnu billigere ved Nordea, som jeg har set flere skrive herinde. Hent et samlet tilbud fra Danske Bank, Nordea og Jyske bank og sammenlign med de nuværende bank! Det er helt sikkert penge at hente.

    #145602
    HalliHalloForfatter

    Du skal give 7,1% i Danske, men kun 6,60% i Jyske, men thsv har utallige gange henvist til et Nordea Bank med at man kan låne op til 105% af handelsværdien til kun 5,7% p.a.

    Jeg har lige været inde på deres hjemmeside, men jeg kan ikke finde den rentesats nogen steder. Er den steget eller hvad?

    #145612
    OpgaveForfatter

    5,25 % hedder den i Nordea.
    – Privat
    – Priser
    – Udlån

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.