Att. Mybanker

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90338
    AnonymForfatter

    Hejsa.

    Nu spørger jeg lige frit fra leveren: Er der en moderator på Mybanker eller er der ikke?

    Jeg synes, der de seneste dage har været nogle indlæg af underlødig karakter, den sidste jeg er stødt på er denne:

    “Til Generalen : Det er hermed sikkert at du “PREIR" absolut INGEN nosser har , du er så råden at du ikke engang vil være dit navn bekændt.
    MVH Axel Muhamed Bachmann i DR 1 i denne uge"

    Jeg husker, der blev slået ned på en debattør, som rettede i en andens stavemåde, men ovenstående indlæg, går da langt ud over grænsen.

    Håber vi kan få klarhed over mit spørgsmål.

    På forhånd tak.

    #144856
    Michael01Forfatter

    Fra tråden, http://mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?t=Indskydergaranti&id=3788

    “Jeg vil henstille til, at spørgsmål til Mybanker.dk sendes til info@mybanker.dk. Det fremgår også af vores debat- og forumsregler, at spørgsmål til Mybanker.dk ikke kan besvares i debatforummet, men at de skal stilles direkte til info@mybanker.dk."

    #144898
    AnonymForfatter

    Jeg er fuldkommen enig at Muhamed efterhånden går langt over stregen i sine provokationer.

    #144922
    RedaktionenForfatter

    Kære Generalen

    Jeg er helt enig med dig – og derfor har jeg skrevet til Mohamed og har bedt ham undlade at skrive mere i debatforummet.

    Det skal dog bemærkes, at vi har tilskrevet brugere, som ikke talte specielt pænt til andre, uden dog, at vi har skrevet det i debatforummet. Ligesom vi også har spærret for adgangen for brugere, uden at det er blevet meddelt i debatforummet. Det skal også bemærkes, at vi ikke har ressourcer til at overvåge debatforummet hvert sekund i døgnet -hvilket nogle brugere synes at mene bør være det, der skal ske. Vi kigger debatforummet igennem et par gange om ugen – og modtager vi henvendelser fra folk direkte, så kigger vi selvfølgelig på det så hurtigt som muligt.

    Rent undtagelsesvist besvarer jeg dette indlæg – for henvendelser til Mybanker.dk besvares kun undtagelsesvist i debatforummet. Spørgsmål til Mybanker.dk skal stilles til info@mybanker.dk, hvilket også fremgår af Mybanker.dk’s forum- og debatregler.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    ea@mybanker.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.