General Prier

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90330
    AnonymForfatter

    Hej General Prier.

    Kan du afsløre hvilken baggrund (uddannelse) du har. Arbejder du i en finansiel virksomhed?

    #144854
    AnonymForfatter

    Interessant spørgsmål, som sikkert mange vil høre et godt bud på.

    #144948
    AnonymForfatter

    lad det være og nyd mandens mange gode indlæg, det jo ligemeget om man er det ene eller andet, hovedesagen er om man kan komme med nået der kan bruges, om man så er skolelærer med finans som hobby eller finans guru der ikke kan lade arbejdet ligge efter fyraften er ligemeget så længe der er hold i det man kommer med, folk kan også hurtig få travlt med at at pege finger af en hvis man bliver sat i bås, i stedet for at tage til takke med det indput der kommer.

    sagt med andre ord: hvis du gå alle han´s indlæg i gennem, så sider du nok med et indtryk af en der helt klart er i finans verden…

    mvh

    multivan

    #144958
    AnonymForfatter

    GP’s profession er ikke interressant. Manden har illustreret at han besidder en stor forståelse samt viden af den danske finans verden. Endvidere evner han at formidle sine budskaber i let og forståeligt sprog, så selv tumper som undertegnede for det meste kan “comprehend" hans konklusion samt argumentation.

    MVH
    JPUSA

    #145078
    HalliHalloForfatter

    Ja, det er jo helt ligegyldigt hvad han laver, og det mener han jo også selv, da han helt har ignoreret forespørgslen.

    Men jeg vil gerne gætte engang:

    Da manden er meget aktiv herinde (også i dagtimerne), så er jeg sikker på at han ikke er ansat i en lønnet stilling nogen steder, da han så var fyret forlængst p.g.a. “tisspildet" herinde.

    Men jeg tror at han enten er ansat på MYBANKER eller er pensionist, men hælder dog til første antagelse.

    #145080
    AnonymForfatter

    Jeg gætter på John Norden *S*

    #145082
    testForfatter

    ansat ved mybanker ? nej det tror jeg næppe med det lejlighedsvise vrede sprogbrug

    #145086
    AnonymForfatter

    Hans baggrund er vel ret ligegyldig!

    Forhold jer istedet til at hans ofte gode og seriøse indlæg/svar!

    #145092
    testForfatter

    helt enig med både gummi og sko 🙂

    #145094
    RedaktionenForfatter

    Kære debatører

    Jeg bliver nødt til at skrive et kort indlæg. Jeg er ikke generalen.
    Jeg skriver altid under mit eget navn og må desuden nok erkende at jeg ikke er i stand til at være så aktiv, som andre i dette forum. Jeg vil dog gerne takke for tilliden 🙂

    Jeg vil samtidig takke de mange i vores debatforum, som bruger rigtig meget tid på at gøre vores debat så god og informativ.

    Med venlig hilsen

    John Norden

    #145096
    thsvForfatter

    Hvorfor blev der lige 2 kopier af denne tråd?

    #145098
    thsvForfatter

    Og de forsvandt selvfølgelig med mit indlæg!

    Tror, at Generalen er boligejer, der vil advare andre om samme fejl, nemlig købe sin bolig for dyrt, og finansiere med flekslån.

    #145876
    HalliHalloForfatter

    Nu har jeg aldrig troet at General Prier er alias John Norden, men jeg vil snarere skyde på enten Nikolaj Hendriksen eller Morten Westergaard. Da sidstnævnte er cheføkonom i foretagenet med speciale i at at vurdere, analysere og udarbejde analyser over bankers regnskaber m.v. hælder jeg dog mest til sidstnævnte.

    I morgen vender jeg tilbage med min begrundelse herfor, men Morten W. skriver nok hurtigt herinde, at jeg er gået galt i byen ligesom John Norden gjorde, men i såfald vil jeg alligevel tillade mig at begrunde det.

    #145882
    RedaktionenForfatter

    Kære Hallihallo

    Mybanker.dk gør en stor dyd ud af holde etikken i debatten på mybanker.dk.

    Morten Westergaard er ikke den person I søger, alene det faktum at Morten har været væk i 7 dage og skal være væk i andre 14 dage, på den anden side af jordkloden uden internetadgang, vil givet svaret.

    Elisabeth er det heller ikke !!.

    Vi er som sagt meget stolte af vores debatforum og den seriøsitet som der lægges for dage hos 99,9 % af jer som bruger debatten og derfor vil vi ikke ødelægge denne ved at “styre" den eller kommentere på alle indlæg.

    Med venlig hilsen

    John Norden

    #145890
    AnonymForfatter

    Over for mig har GP oplyst at han havde bankkonto i den hedengangne Skandiabank nu EikBank, svjv skulle man i starten være lønmodtager.

    Før Skandiabank hed banken “DinBank" og VAR en ren KP-bank (Kommunernes Pensionskasse) og der kunne kun Kommunalt- Amtskommunalt ansatte blive kunder, som jeg blev !

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.