Jeg synes måske nok

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Indlæg
  • #144722
    AnonymForfatter

    test:
    Man kan da sjældent købe et hus – og sidde med en løn og en understøttelse ret længe.
    Jeg tænker på unge mennesker – der køber hus.
    Så hvis ung mennesker ikke tager en risiko – så får de først den rigtige bolig – når børnene er flyttet hjemmefra.
    Bilen er en nødvendighed i dag – og en gammel bil kontra en ny bil – skal udregnes som den årlige biludgift.
    Så kommer det sjove i livet – det er da – at prøve grænser. Hvis vi kun gør det der er helt sikkert – så lever vi ikke livet.

    #144930
    testForfatter

    ja svend der findes jo mange gode undskyldninger for at ha et stort eller for stort penge forbrug. en af dem er typisk at livet ikke kan leves ordentligt uden. Men der er faktisk rigtigt mange glæder man kan få i livet uden at det koster penge eller ret mange penge og jeg tror rigtigt mange mennesker har fundet flere glæder ved at gå ned i indtægt og tid ind op. Tror du f. eks. ikke at din søn heller vil lave pande kager sammen med dig ind at ta på McDonalds?

    Det er fint nok det der med at man du siger at man ikke kan købe hus hvis man regner med at en i parforholdet bliver arbejdsløs men ikke desto mindre var det god latin i gamle dage det vil sige for en 12 år side at man også lavede en følsomhedsberegning på en bolig økonomi for at se hvor længe man kan gå arbejdsløs og stadig betale terminen. Nu er man så pludselig nærmest en idiot når man gør opmærksom på det. Tja sådan kan det jo gå 🙂

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.