Sparekassen Østjylland – 18:27+ konto

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90323
    AnonymForfatter

    Hej Alle.

    Jeg er på jagt efter en god konto til unge. Jeg er selv 20 år, 21 lige om hjørnet, og vil gerne have en bank som har fokus på at ikke alle unge render rundt og kan smide sig med penge til højre og venstre.

    Jeg er faldet over denne konto fra sparekassen Østjylland:
    http://www.sparoj.dk/1827-6602.aspx

    Og da jeg ikke er særlig skarp inden for denne bank-verden endnu, ville jeg gerne høre om der er nogle der har erfaringer med den, eller folk som kan se om det er et ordenlig sted at have sine penge. Evt. hvis det ikke er, angiv en anden bank:)

    Håber meget at nogen har nogle gode råd.
    på forhånd tak

    #144552
    AnonymForfatter

    Du skal bare vælge den bank, der giver dig den højeste indlånsrente, altså hvis det er det, du går efter.

    Du må gøre op med dig selv hvad dit behov er, og derefter kan du bruge mybankers prissammenligning til at pejle dig ind på hvilken bank, der giver dig de bedste priser.

    Personligt synes jeg jo Danske Bank’s 24-7, hvor unge under 28% kan få gratisk visa-dankort og en kassekredit på 20.000 kr til en rente på 6,5% (mener jeg det er) er et udemærket bud for unge.

    Mange andre banker har tilsvarende attraktive tilbud for unge under 25-28 år. Så find ud af hvad du har brug for, og kig dig lidt omkring.

    #144554
    AnonymForfatter

    Det der fangede mig med 18:27+ kontoen, var at der både på lønkonto og opsparing er en rente på 2,5%, hvilket jeg ikke kan finde andre steder.

    Endvidere vil jeg også gerne ha’ en bank der kan gi mig nogle billige lån, og evt. er villig til at tage mig som kunde, selvom jeg har en kassekredit der ikke står i 0,kr.

    Jeg vil kigge mig lid omkring 🙂

    #144560
    thsvForfatter

    Syntes egenmtlig at den konto lyder udmærket.

    Andre alternativer er Danske Bank 24/7 ung eller Nykredit 1828.
    Men syntes egentlig at denne konto giver flere fordele.
    Så skal man jo bare bo nær en afdeling, så man kan udnytte alle fordelene.

    #144564
    AnonymForfatter

    Synes nemlig også selv den lyder rigtig fornuftigt.

    også er jeg så heldig at jeg er bosat i Vejle 🙂

    Jeg vil i hvert fald gå ned og tage en snak med dem og høre hvad de kan tilbyde, rigtig mange tak for hjælpen 🙂

    #144582
    Mr.M.Forfatter

    Jeg bruger dem pt. til opsparing. Indtil juli i år, gav de 5,71% uden binding. Pt. står de til 3,5% (mener jeg, et par måneder endnu). Så må vi se, hvad de kan tilbyde derefter.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.