bageri lån

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 33 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90273
    AnonymForfatter

    dette er et ny bageri jeg har kig på ligge i aabenraa
    dser ikke nogle bank der vil når lige nu hvis kan finde en privat som har godt bankbog

    #143366
    AnonymForfatter

    Det er meget svært at forstå, hvor du vil hen af med dit post.
    så vidt jeg kan tolke, efter at have gennemlæst det flere gange, har du fundet et bageri du vil købe og banken vil ikke låne dig.
    Så du søger en privatperson. Og du giver faktisk ingen informationer.

    Er det korrekt?

    #143400
    MichaelForfatter

    Synes godt nok niveauet på Mybanker efterhånden skraber bunden. Loony-toones Neptun, fupperen René Holmgren, de evindelige “hvor kan jeg låne selvom du ikke får pengene igen"-spørgsmål og så den her? Nogen der har lyst til at låne 4 mille til en person der intet oplyser på elendigt dansk? Ikke sandsynligt nej

    #143414
    AnonymForfatter

    Jeg er ret overbevist om at ‘melanie’ og ‘slanke44’ er én og samme person.

    Til slanke44: Hvis du er i rki betyder det at du ikke betaler de penge du låner tilbage. Hvorfor skulle andre så låne dig penge?

    #143418
    AnonymForfatter

    Du har fået noget galt i halsen her.
    RKI betyder at person ikke har overholdt en betaling og at der skyldes penge som ikke kan betales så længe man er registret i RKI !

    Man kan godt komme udfor at man står i RKI uden faktisk at skylde penge, hvis nu f.eks et firma sender dig i RKI men du nægter at skyde de penge, ja så står du i RKI til sagens tunge gang er overstået og i DK kan det meget vel være 6-8 mdr.

    /allan

    #143420
    MichaelForfatter

    supernova

    Hvis det skulle ske gør man blot indsigelse skriftligt hos Experian (RKI). Herved slettes man straks fra RKI og det er nu op til kreditor at bevise, at debitor skylder penge. Det tager ikke måneder.

    #143422
    AnonymForfatter

    Enig meen en ting er hvad der står og en anden er virkelighed, jeg kan nævne flere eksembler på det giver problemer for alm mennesker som lander på den bus .

    /allan

    #143424
    testForfatter

    men supernova de alle fleste mennesker låne nu penge med sikkerhed i noget så det er vel kun ved forbrugslån man virkelig kommer i problemer. Mon ikke man f.eks. i banken kunne møde om med sin dokumentation for at man ikke skylder de penge og banke godt vil låne mod sikkerhed selv om man er i RKi?

    #143438
    AnonymForfatter

    Hmm man skal åbentbart tvinges til at citere hele linier her hehe

    Jo det har du ret i men, der er jo oxo den moralske side af det, hvor man af sine omgivelser bliver sat i bås og behandlet meget meget skidt.

    Danmark det land i verden med flest fordomme!

    #143440
    testForfatter

    at danmark skulle være det land i verden med flest fordomme tvivler jeg ret stærkt på efter at have rejst ca 100 dage om året i mere ind 10 år. I danmark er man meget opmærksom på sine fordomme mens man i mange andre lande ikke er kritisk over for sine forudfattede meninger.

    #143446
    AnonymForfatter

    De sidste 15 år har jeg sammenlagt boet 4 år i DK eller resten har jeg boet i udlandet.

    Husk lige der er forskel på at rejse og flytte 🙂

    Et godt eksempel er dansker som rejser 3000km for at mødes LOL

    /allan

    #143474
    testForfatter

    vel super har du boet i heleverden? eller for den sags skyld i hele danmark? Dansk folkeparti er ikke danmark

    #143476
    testForfatter

    ps super det du ytre er jo en fordom. 🙂

    #143492
    AnonymForfatter

    Det er korrekt, jeg har faktisk tidligere været i kontakt med ham. Han har gennem de sidste 5-6 måneder forsøgt at låne penge gennem banker og lignende. Han har også annonceret flere steder, blandt andet i http://www.dba.dk og jeg har også set en annonce i BT.

    Manden er ikke umiddelbart en fupmager. Bageriet eksisterer faktisk og det er til salg. Jeg har snakket med indehaverne og jeg har derud fra dannet mig et overblik over situationen.

    Manden bor i midtjylland et sted, jeg mener det er i Varde eller der omkring. Han har et hus uden friværdi af betydning, han har heller ingen likvider eller andre aktiver af betydning. Han er enormt dårlig til at formulere sig, og han svarer sjældent på det han bliver spurgt om. Der er lavet et drifsbudget (af en sølle kvalitet), hvor en af de bærende forudsætninger er en forøgelse af omsætningen med ca 50% (urealistisk)

    Med andre ord, det er et håbløst projekt, som han burde opgive med det samme.

    #143576
    AnonymForfatter

    hvordan skal jeg fup om dette her når de jeg vil gerne købe det bageri jeg er hele ikke ud på at fup nok som helst når jeg har køb det bageri

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 33 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.