Ny bank?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90266
    AnonymForfatter

    Hej

    Måske nogen her kan komme med et hint, eller et godt råd til hvorledes jeg skal forholde mig til min bank, som jeg er ved at være godt og grundigt træt af.

    Jeg leder måske ikke efter den billigste eller største bank, men efter en som forstår hvad det er jeg foretager mig, og har den fleksibilitet som jeg har brug for lige nu.

    Jeg har en ganske alm. lønkonto, og får en fornuftig løn, så har jeg et samlet lån på 800.000 som dækker over en bil, samling af kassekredit, og dækning af tab på en virksomhed jeg har startet.

    Virksomheden drives i dag positivt, og har fået en ekstern investor, så risikoen her er dækket af.

    Jeg har forladt min kæreste, og vi hænger nu 50/50 på lånet, og det vil banken ikke lave om på, og det er fint nok.
    Men behandlingen fra Danske Banks side er ærlig talt ringe. Det er umuligt at komme i tale med ens “rådgiver", og når man beder om noget, så sker det sjældent eller sent.

    Der er ingen ejerbolig, ej heller RKI eller lign.

    Hvad gør man? Affinder sig med situationen, til tiderne vender, eller er der banker som er til at tale med stadigvæk?

    #143412
    AnonymForfatter

    Du kan bede banken om at få en ny kunderådgiver. Hvis du bor et sted hvor filialerne ligger tæt, kan du også vælge at skifte filial. Endelig kan du naturligvis skifte bank, men da behovet er en ny kontaktperson i banken, vil jeg råde dig den vej først.

    #143520
    thsvForfatter

    Vi oplevede det samme i forbindelse med vores 1. boligkøb, men efter at vi skiftede afdeling fik vi en brugbar rådgivning.
    Bed altså om en ny rådgiver, eller alternativt skift afdeling, f.eks. under påskud af, at den afdeling kommer du forbi hver dag på vej hjem fra arbejde.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.