God & billig bank til unge mellem 18-28

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90252
    AnonymForfatter

    Hej alle.

    Jeg er en fyr på snart 21, som er blevet rigtig træt af min nuværende bank (Spar Nord) Jeg føler at den gode service der var da man flyttede til banken stille og rolig forsvandt.
    jeg er igang med at betale af på et løn, og er fast besluttet på at når det er betalt af, vil jeg skifte bank.

    Jeg er studerende, og er derfor på udkig efter en bank der vil ku’ gi min nogle billige renter/gebyrer, gode muligheder for indlån til opsparing, og som er en pålidelig bank man kan stole på i disse tider.

    er der nogle som har nogle gode erfaringer eller råd, så lytter jeg alt hvad jeg kan 🙂

    på forhånd tak !

    #143082
    AnonymForfatter

    Danske Bank kunne være en mulighed for dig:

    24/7 Ung: Lønkonto med gratis Visadankort, mulighed for kassekredit til fornuftig rente.

    Danske Netopsparing: Opsparingskonto via netbank.

    Læs mere på danskebank.dk

    #143570
    AnonymForfatter

    Jeg kan klart anbefale Den Jyske Sparekasse.
    De har gode fordele for unge op til 27 eller 28 år..
    Det hedder flextra-konto. Se evt. http://www.flextra.dk
    Har det selv, og man kan få kassekredit, og betaler intet for visa-dankort eller mastercard, og heller ikke trælse gebyrer for at hæve i andres automater.
    Derudover så syntes jeg at man får en meget god og venlig rådgivning.

    #143686
    thsvForfatter

    Nykredit bank syntes jeg lyder lovende.
    http://www.nykredit.dk/privat/ressourcer/multimedia/1828/index.html?intcsref=_privatforside_relevantelinks_1828
    Hvor stort er lånet?
    Måske din nye bank vil yde det som en kassekredit, hvis lånet er under 20.000 kr.
    Du bør under alle omstændigheder bede om en mindre kassekredit, gerne svare til din mdl. nettoløn, så de dumme overtræk undgås.