Salling Højrente: 3,25% – gælder det mon stadig?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • ahkForfatter
    Indlæg
  • #90226
    ahkForfatter

    Kontoen synes at være lukket for indskud, men giver de mon stadig 3,25%? Jeg har mine penge hos dem, og spekulerer lidt på om de måske har skruet ned for renten uden at informere. It happens. Jf. https://www.sallingbank.dk/Default.aspx?ID=1173
    Mvh
    AHK

    #142708
    AnonymForfatter

    Hej

    Sallings Banks rentetavle pr 24.06.2009 indeholder “Salling Højrente, April 2010" og “Salling Højrente, September 2009" – og de er begge iflg. rentetavlen lukket for indskud. Renten er 2,75% på førstnævnte og 2,50% på sidstnævnte.

    MVH/Nuser

    #142748
    ahkForfatter

    Hej Nuser
    Mange tak for dit svar. Da der endnu ikke var indløbet nogle svar her på tråden i går morges, ringede jeg selv til dem, og fik oplyst netop den ene af de to satser du nævner: 2,75%. Det er for mig at se egentligt lidt spøjst at en bank kan skrue ned for renten uden at informere. Bemærk jeg har ikke tilknyttet netbank til mit indskud hos dem, så jeg er nødt til at forlade mig på at hvad de skriver på webben er korrekt (hvis jeg da ikke vil ringe) – og jeg fandt netop en side med 3,25%, men den gælder jo tydeligvis ikke længere…
    Mvh
    AHK

    #142784
    JydenForfatter

    Det er helt uantageligt at der ikke gives information om renteændringer f.eks. på mail eller tydeligt på forsiden afpengeinstittutternes hjemmesider. Vi har jo set det samme med Sparekassen Fåborg og andre der “gemmer"disse ændringer langt væk. De har sikert en lille annonce i en eller andenavis, og har dermed opfyldt lovkravene – men de tænker ikke på god kundeservice.

    #142788
    ahkForfatter

    Hej Jyden
    Det kan vi kun være enige om! Spørgsmålet er dog hvordan man vil distribuere sin forargelse imellem bank og lovgiver. Hvis det kan siges at være forståeligt at en bank springer over hvor gæret er lavest (uagtet at det er noget svineri), må man trods alt sige, at det er ganske ubegribeligt at de overhovedet har lov til det. Dvs. jeg vender brodden mod de sløve politikere som sanktionerer denne hån mod kunderne.
    Mvh
    AHK

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.