Hvilke bank er BEDST her i det danske ganske land!?

Viser 9 indlæg - 46 til 54 (af 54 i alt)
  • Indlæg
  • #143316
    AnonymForfatter

    Til test:

    Det lyder som om du er en meget bitter mand! Jeg personligt har overhovedet ikke mærket til nogen forringelse i EIK bank efter EIK bank købte Scandiabanken. Det kan jeg forstå du har. Jeg betragter dit debat niveau som utroligt lavt. Specielt din sidste kommentar til mig. Der er sendt orientering til administratoren af dette site om denne bemærkning.

    #143318
    testForfatter

    taj multi at du er glad for eik bank og mener dig berettiget til at være uforskammet over for andre men klager som besat når du modtager svar på tiltale har jeg forstået men du læser åbenbart overhoved ikke hvad skriver.

    jeg var kunde i scandiabank som Eik bank købte og ja der har været talrige forringelser af mit kunde forhold som jeg gentagende gange har redgjort for men du kan jo åbenbart ikke læse og jo ja jeg er træt af eik bank

    #143320
    thsvForfatter

    Lær at læs!

    Det med de 100 kr står i forretningsbetingelserne.
    Og jeg skriver jo netop, at det er forkasteligt, at Eik bank hæver et tinglyst rentetillæg, som blev annonceret ret kraftigt ved lånets optagelse:
    “Så kender du din rente i 30 år…."

    Et overtræk på kontoen kan da nemt undgås, og har man penge på en anden konto kunne man da selv have overført og undgået overtrækket, eller alternativt have ansøgt om en overtræksret på 5.000, det kalder de kassekredit!

    #143328
    testForfatter

    fakta er at Scandiabank den enegang på 3 år jeg havde overtræk hos dem ikke opkrævede 100kr. fakta er at EIK bank gjorde.

    så fakta er at det er en forringelse i forhold til min oplevelse af kunde forholdet.

    #143342
    HalliHalloForfatter

    Test er ked af alle “forringelserne" i EikBank; det er da også ærgerlige penge med alle de overtræksgebyrer. Og at boligkreditten er blevet lidt dyrere er selvfølgelig heller ikke så godt.

    Du skrev også at der nu var gebyr for at bruge VisaDankortet i udlandet. I den forbindelse skal dog lige siges at da de indførte gebyr pr. hævning i udlandet droppede de samtidig det årlige kortholdergebyr på 150 kr. Så jeg vil vove den påstand at denne omlægning har været en fordel for 98% af deres kunder, da meget få bruger sit kort mere end 5 gange à 30 kr. i udlandet. ‘

    Jeg kan således til enhver tid stadig anbefale banken på det varmeste, og jeg er især glad for at de er billige, når det drejer som handel med værdipapirer og opbevaring af disse.

    Så jeg spørger ligesom Kimmer: Nævn en anden bank hvor du har de samme gode betingelser?

    #143346
    testForfatter

    Andelskassen men der kommer jeg så til at svane brevet og regning på de 100 kroner hvis min kone hæver for meget på kortet og først flytter penge bag efter. I forhold til mit behov er den sidste fordel jeg har brug for de overførsler til udlandet via scandiabanks modul.

    vedr. de 150 kroner så var der altså 6 måneders overlab der som du glemmer. Vi havde betalt de 150 kroner for kortet men mit i den periode vi havde betalt for kom ændringen og ja jeg var en af dem der skiftede til banken præcist på grund af den gratis hævning og ja jeg brugte det meget og nej jeg hævede ikke så beløb men når man rejser 100 dage om året og handler i tyskland 3 gange om måneden er det en stor fordel.

    Banken har jo stadig ingen filialer hvor jeg kan hente valuta.

    #143348
    testForfatter

    ps. nu ved jeg ikke hvilke fordel du omtaler men
    gratis visa kort er der rigtigt mange der har.
    Gratis hævning i pengeautomater er der ikke andre der har men så har de tilgengæld deres egen automat man kan hæve i og man kan som sagt altid hæve i netto.
    Værdipapir. Bruger jeg ikke og i øvrigt er f.eks. Danske Bank ikke dyre så vidt jeg ved.

    hvad jeg savner ved EIK bank er valuta hævning uden gebyr og en bedre pris på valuta overførsler vel og mærket kursen der er lidt vel høj

    og at de ikke opkræver de 100 kroner den ene gang de har gjort det, ikke løber fra deres løfter og ikke går konkurs.

    #143448
    RedaktionenForfatter

    Kære Test

    Du overtræder vores debatregler. Netop da man skal skrive i en ordentlig tone, uanset om man er enig eller ej med de øvrige skribenter. Således vil jeg bede om, at du fremadrettet overholder vores debatregler. I modsat fald er du ikke velkommen i vores debatforum.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #143452
    Allan Kristensen (2)Forfatter

    Jeg har skrevet det før, men vil stadig anbefale Swedbank.

    Her får jeg hvad jeg betaler for – de er ærlige omkring deres gebyrer, deres lån er absolut i den billige ende, og jeg har kun to gange oplevet at de ikke med det samme nedsætter renten i forbindelse med alle de ændringer som nationalbanken har foretaget.

    Til gengæld skal jeg klare mig selv med mit dankort og netbank, da de kun har to filialer og de har ingen kasseekspeditioner.

Viser 9 indlæg - 46 til 54 (af 54 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.