Nogen der nogensinde har fået et kort fra Mitvisa eller Mitmaster

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90173
    AnonymForfatter

    Jeg ved godt det ikke er så spændende at indrømme, men er der nogen her på dette forum der har nogensinde modtaget et Mastercard eller VISA fra de tvivlsomme portaler mitmaster.dk og mitvisa.dk?

    Jeg har ikke hørt om nogen endnu, men det kunne være sjovt at vide.

    #141784
    AnonymForfatter

    Er der noget du ikke rigtig har forstået?

    Der er ingen, som har fået penge fra mitmaster – mest fordi ingen kan indbetale depositummet
    + det er svindel fra ende til anden.

    #141852
    testForfatter

    Der er godt nok noget jeg aldrig har forstået. Har de …. der har betalte ca. 1000 kroner for at søge om kortet virkelig ikke forstået at de skal indbetale 50.000 i depositum oven i for at få kortet med en “kredit" på halvdelen af de penge de har sat ind på kortet?

    Så længe man ikke har indbetalt depositummet har man jo ikke krav på kortet og har vel vanskeligt ved at argumentere for at man er blevet snydt?

    Hvem snyder hvem? For mig virker det stadig som at dem der søger om kortet er den type der optager lån velvidende at de aldrig vil være i stand til at betale dem tilbage så jeg synes faktisk det er lidt morsomt at nogle har fundet en måde at udnytte disse gælds svindlere på. 🙂

    har et par gange da jeg driver lidt hobby virksomhed talt i telefon med folk der bestiller vare for 50-150 kroner og som så ikke betaler. Magen til sø forklaringer skal man lede længe efter.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.