Dankort overtræk, mine rettigheder

Viser 10 indlæg - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Indlæg
  • #196634
    AnonymForfatter

    Lystløgner er hvad Halli Hallo er!

    #196636
    HalliHalloForfatter

    Nu gider jeg ikke kommentere visse useriøse skribenters systematiske angreb mere, det ser desværre ud til at være gået nogen til hovedet. Men morsomt er sgu………

    Ironi er i hvert fald et fremmedord for jer.

    Jeg kan i øvrigt tilføje, at jeg nu kan blive “Eksklusiv+kunde" i Danske Bank, og vil nu overveje om jeg alligevel skal flytte på baggrund af bankens dårlige karakterer fra bl.a. et tysk analysebureau.

    Hvad mon generalen siger til denne analyse? Da jeg har forstået at han også giver sig af med at analysere bankregnskaber.

    #196660
    MichaelForfatter

    Du har ret test. Jeg skulle ikke have fodret trollen.

    #196968
    AnonymForfatter

    Hej jeg har et spørgsmål

    Jeg havde en kassekredit på 25.000 kr. en weekend hævde jeg 8.000 kr. i automaterne så min gæld kom op på 32.500 kr. altså overtræk på 7.500. banken valge at gå i fogedretten. Kan de stadig anmelde mig for skyldnersvig ? kunne kun hæve 2000 af gangen så ventede til efter midnat, fredag, lørdag, søndag, mandag og så blev kortet lukket.

    #196972
    Mr RForfatter

    Det er jo tyveri. Håber du havner i fængsel.

    #196984
    MichaelForfatter

    Arh, det kommer man nok ikke i fængsel på.

    Til gengæld bliver martini22 formentligt registreret i bankernes register for misbrug af kreditkort hvorved kortet bliver inddraget og derudover kører fogedsagen så med dertil hørende omkostninger.

    Det er ganske enkelt for dumt.

    #196986
    Mr RForfatter

    Nej, men det burde han :). Det er jo det samme som at stjæle i en butik.

    #196990
    J LarsenForfatter

    Nej det kan ikke sammenlignes med at stjæle i en butik.
    En butikstyv giver sjældent navn og adresse når de forlader butikken. 🙂

    Det er højst aftalebrud, banken har selv givet vedkommende dankortet.

    At det så er for dumt, det er en anden sag.

    #197000
    Mr RForfatter

    Jo det kan sagtens sammenlignes med butikstyveri.

    ¨Han tager det der ikke er hans.

    At han efterlader sit navn gør det da ikke bedre.

    #197044
    HalliHalloForfatter

    Martini22 skrev:

    Hej jeg har et spørgsmål

    Jeg havde en kassekredit på 25.000 kr. en weekend hævde jeg 8.000 kr. i automaterne så min gæld kom op på 32.500 kr. altså overtræk på 7.500. banken valge at gå i fogedretten. Kan de stadig anmelde mig for skyldnersvig ? kunne kun hæve 2000 af gangen så ventede til efter midnat, fredag, lørdag, søndag, mandag og så blev kortet lukket.

    Fint spørgsmål Marini, men hvad siger banken til det?

    Tror nu nok mest på at dit indlæg er opdigtet, jeg kan ikke forestille mig andet.

Viser 10 indlæg - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.