mitmaster

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Indlæg
  • #146630
    AnonymForfatter

    Hej hvad hedder den tyske bank og hvad er hjemmeside til cden tyske bank

    #149594
    AnonymForfatter

    Til alle jer,

    Som seriøst tror på dette statement føler jeg tragisk med !!, i skal ikke kun have jeres skole penge, men også brønehave og vuggstue penge tilbage !! selfølgelig passer det da ikke HALLOOOOOO. Det er skrevet af Rene Holmgren eller Marc Danciu aka Marc Duvall aka Øh Jørgen aka Øh John aka…

    Jeg kan selvfølgelig godt se at med den naivitet der lægges for dagen så har de 2 herrer haft meget nemt spil at malke jer for jeres penge. De sidder i St. Julian, Malta i deres ejerlejlighed med vandudsigt, drikker dejlig kølig champagne og griner deres røv i laser.

    Adressen gives gerne til dem der har lyst til at besøge dem i oasen !! 😉

    Eneste der kan bringe malurt i deres dyrt indkøbte champagne er at de heldigvis selv har fået tørret deres røv og fået pudset deres næser af en dygtigt forretningsmand der mente de havde fortjent en lærestreg for det de har hjort mod så mange danskere. Manden hedder —— ———— og har rigtigt givet det tørt på, så nu sidder de og hyler og tuder som små børn ! I steder for at holdekæft om hvor pinligt det er for dem at blive tørret hænger de manden ud som en conartist, tyv, svindler mv. Ja man må sgu nok sige det er da vist at kaste med mega sten når man bor i et glashus hehehe. Nå men herren hedder altså —— ———— (i kan prøve at google ham) så for i det måske bedre ved at tænke på de latterlige klovne havde mødt deres overmand, fryder mig selv over det hver dag 🙂 manden er nemlig mig 😉

    Hygge og godt jagt på de åndsboller, hvis i vil vide mere om dem kontakt mig og jeg informere jer gerne !! OG du lille Rene og skaldede Marc i behøver ikk at skrive !!! i får ikke jeres laterlige penge tilbage, send en ansøgning til mig så skal jeg nok udstede et “Mitmåske Maltaexpres Card" til jer ! Men husk at sættepenge ind på det først så får i kreditten ok 🙂 i kan lige sende mig yderligere et par hundrede tusinde pund via Western Union, så LOVER jeg at i nok skal få kortene, bombesikkert ! På amar ! lol fjolser !

    Hyg jer allesammen
    Mvh
    Conman Hunter

    #149606
    AnonymForfatter

    Hej Conman

    Du skriver man skal kontakte dig – hvordan?

    #149610
    testForfatter

    sku man ikke hellere spørge hvorfor?

    #149636
    AnonymForfatter
    #149646
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Dette er også meddelt skribenten “Conman Hunter" med e-mail.

    #149648
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Dette er også meddelt skribenten “Conman Hunter" med e-mail.

    #159328
    AnonymForfatter

    Skal lige informerer om at Italkcash styres og ejes af Rene-plat og Mark-ugle.

    Og forstår ikke at forsikringsselskabet IF og De Gule Sider annoncer på sådan en side.

    #159330
    AnonymForfatter

    Og glemte at informerer at de to herrer Plat & Ugle er tilbage med en ny I-fuck-you side som hedder http://www.laantrodsrki.com/

    #159334
    MichaelForfatter

    Den side er vist ikke så ny endda. De linker stadig til http://www.mitvisa.dk og http://www.mitmaster.dk – begge sites er lukket. Men denne fupper linkes stadig til og er åbenbart kørende: http://www.fri.ffkr.dk/

    Det er den samme gode gamle sang som den nu dømte Pølle-Palle fra RKI-sletning forsøgte sig med. HOLD JER VÆK!

    #231553
    klavs (2)Forfatter

    Rene Holmgren er og bliver en svindler. Han er en FUP-mager selv den dag i dag. Alt hvad siger er fake-news

    #231555
    klavs (2)Forfatter

    Han email spoofer folk selv om han kalder sig kristen. Jeg fik 6500 mails retur fra hans SMTP-server fra de arabiske emirater fordi jeg var ved at afsløre ham i mere af hans skattely-svindel med alle hans offshore-selskaber

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.