Forhåndsgodkendt af bank og kreditforening

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90098
    AnonymForfatter

    Min kæreste og jeg er blevet godkendt af bank og kreditforening til at købe et hus vi har kig på, som koster 1.750.000kr. Vi har ligeledes fået grønt lys til at låne 150.000kr oveni til et nyt tag som min bror kan lægge. Jeg er overrasket over vi kan få lov til at låne pengene. Jeg er først færdig som sygeplejerske om 2år, min kæreste arbejder som udlært tjener og får 25.000 om måneden før skat. Vores indkomst ser således ud: 478.000kr årligt før skat(forudsat min SU og SU-lån er medregnet som indkomst).

    Vi har fået regnet finansieringen som 10års afdragsfrit, så vi kan få banklånet betalt af først. Min kæreste har et studielån gennem sin bank på 120.000kr, som afdrages med 3000kr/md. Vi har ingen kontantbeholdning til udbetalingen. Jeg har en kolonihave, som jeg kan sælge for mindst 50.000kr – de penge vil gå til flytteomkostninger og møbler.

    I budgettet vi har fået lagt får vi 11.500kr til rådighedsbeløb, eller 7000kr til rådighed, når alt er betalt – herunder, benzin, husholdning, omkostninger til hund, service på bil og 1.000kr/md til opsparing til uventede omkostninger til huset osv osv. Kørselsfradrag fra skat er ikke medregnet og benyttes som bonus på ca. 18-20.000kr årligt til ferie.

    Forventede lån(uden lån til renovering af tag):

    Totalkredit: 1.400.000 Kr.
    Banken: 416.125 Kr.

    Alle omkostninger til huskøb er medregnet.

    Hvad siger i til det?

    Lyder det helt forkert?

    #140878
    testForfatter