RKI ingen hindring???????

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90025
    AnonymForfatter

    Hej all kloge hoveder

    har fundet et hul, måske

    jeg prøver ihærdigt at komme af med min gæld til RKI , men som så mange andre har jeg det samme problem at ingen vil låne mig penge til at komme ud af det ,

    jeg fandt denne side: http://www.rkiingenhindring.dk/index.php/Laan-trods-RKI-Laan-penge-RKI.html

    jeg vil bare gerne vide om den holder????

    #139922
    OpgaveForfatter

    Hvorfor stifte gæld, for at komme ud af anden gæld. Sælg hellere bil, hus, eller lign. og kom ud en gang for alle, find en billig leje bolig og lev billigst muligt de næste par år. Aftal at du afbetaler stille og roligt og før du har set dig om, så er du ude af RKI, selvom du ikke har lånt nye penge.

    Det vil altid være forbundet med ne omkostninger, at optage nye lån.

    #139924
    AnonymForfatter

    ejer ikke bil hus eller lign.
    jeg er så heldig lige pt at bo på min arbejdesplads, men det slutter også snart. Derfor vil jeg låne penge til at kunne flytte i lejebolig , men der til kommer at jeg mangler møbler og en masse andet.

    hvis jeg havde andre muligheder end at låne ville jeg selvfølgelig gerne det.

    Fik desværre ikke svar på det som indlægget nu handler om . Er det et hul som virker??

    #139926
    AnonymForfatter

    Tricket virker kun, hvis du endnu ikke har været fogedretten.
    Det nye site lukker så snart RKI ser det, da det “nasser" på RKI-navnet
    Hvis du stifter ny gæld, uden at være i stand til at betale allerede stiftet gæld kan det opfattes som bedrageri.

    Gladstone

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.