Sende penge til udlandet

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89985
    AnonymForfatter

    Er der mon nogen som kender til en bank man kan handle lidt med om kursen nor man vil sende et større beløb (kr. 500.000 – 1.000.000) til udlandet? Det drejer sig om at overføre til Thailand! En bankmand er da også velkommen med et godt tilbud.. 🙂

    #139688
    AnonymForfatter

    Der skal tilladelse til at sende svjv beløb over 100.000 DKK til udlandet !
    http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/05/19/130733.htm
    Nok derfor ingen bank vil give tilbud 🙁

    #139694
    AnonymForfatter

    En såden tilladelse er jo kun en formsag, der er jo intet kriminelt i at bruge sine egne penge i et fremmed land! Jeg kan såmænd også godt få min egen bank til at stå for det, jeg syntes bare det ville være godt (specielt for mig) med lidt konkurrance.. 🙂

    #139706
    AnonymForfatter

    Her er kursen
    THB Thailandske bath 04.06.2009
    Salgskurs Middelkurs Købskurs Kontantsalg Kontantkøb
    15,6700 15,4700 15,2700 15,9700 14,8700

    Hvor meget er der at hente der ?

    Jeg synes lige du skulle have denne meddelelse:

    Krav fra amerikanske myndigheder ved overførsel til udlandet

    Når du overfører penge til udlandet, skal du være opmærksom på, at der kan blive givet oplysninger videre til de amerikanske myndigheder. SWIFT – som gennemfører betalingerne – er blevet pålagt at udlevere oplysninger, hvis de fatter mistanke om finansiering af kriminalitet eller terrorisme, jf. amerikansk lovgivning.

    Om SWIFT

    SWIFT er et belgisk datanetværk, der overfører betalinger mellem lande. Netværket har ca. 8.000 finansielle virksomheder i 206 lande tilmeldt og har EDB-centre i Europa og USA. SWIFT står for Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication.

    #139740
    testForfatter

    udganspunktet er midel kursen så jeg tror ikke der er noget at handle om

    #139756
    AnonymForfatter

    Well – helt sådan kan det vel ikke være.. Jeg har konstateret på Jyske Banks valutaregner, at hvis jeg sender f. eks. kr. 700.000 til Tahiland i bath og umiddelbart efter sender dem tilbage til DK så er der forsvundet omkring kr. 80.000 så lidt burde der da være at handle om. ikk´?!?! Som jeg ser det, så er der nogen som tjener omkring kr. 40.000 her vej jeg sender pengene. sååeee???

    #139762
    testForfatter

    købs kurs salgskurs og midel kurs

    god fornøjelse

    hvis du er så sikekr hvorfor spørg du så?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.